1 Mayıs 2009 Cuma

Demirören Yeter Ama Bitmiyor Gereksizlikler ...


Herşey rayına oturmuş , takım güzel gidiyor , yönetim geri çekilmiş tüm ipleri Mustafa Denizli 'ye bırakmış ve camia 5 sene aradan sonra aradığı liderini bulmuş son sürat şampiyonluk mücadelesinde devam ederken ...

Yukarıdaki bu güzel cümlelerin sonunda kötü ve sevimsiz bir şey diyeceğim belli değil mi ? Anladınız siz onu ve o sevimsiz şey 5 senedir olduğu gibi yine başkan Yıldırım Demirören . Sağolsun kriz - kaos ortamı yönetemediği gibi (bknz:her sene) güllük gülistanlık ortamın da içine etmekten geri duramıyor . Yeter demekten ben sıkıldım , tribün bıktı . Destek zamanıdır , takım iyi yolda diyoruz yine sabırları zorluyor .

Geçen hafta yıllardır atıştığı Aziz Yıldırım ile buluşup yemek yedi , afiyet olsun . Kupa sizin şampiyonluk bizim anlaşması dedikoduları çıktı . Anlamsız elbette ama ne gerek vardı ? Zaten cepten Sivas başkanını aradıkları da ortaya çıkınca masum değiliz hiçbirimiz şarkısı fon olarak kaldı arkada . Nefret ettikleri zat-ı muhterem ile kendi başkanlarının buluşması sonucu Fenerbahçeli taraftarların psikolojisi ve bundan sonra başkana olan güvenleri meselesi ise ayrı bir yazı konusu . Sonra Adnan Polat ile yemek yediği ortaya çıktı . Malum son maç Sivas ile Ali Sami Yen 'de . Kulağına fısıldamıştır ''asılın be Adnan'' diye . Adnan Polat 'ın o billur sesi (!) ile karşılık verdiğini de tahmin ediyorum . Neyse , cep telefonu diye bir şey ile henüz tanışamadılar bu başkanlar . Zira konuşacakları ne varsa telekominakasyon ağı diye bir şey icat edilmiş , faturalar bizden arayıp dursunlar ordan . Ağırlıklarını da kaybettiler kamuoyu önünde . Ne gerek vardı yemeğe , buluşmaya veya görüşmeye ? Çok mu farzdı 5 hafta kala bu tür dedikodulara mahal vermeye ? Bir de bunlara büyük diyoruz , camialar büyük sizler değilsiniz . Neyse bunu da geçiyorum ...

Yeni okdudum ve şok oldum . Sevgili başkanımız açıklamalar yapmış Beşiktaş Dergisi 'ne ; Beşiktaş Başkanın 'dan sert açıklama babında . Kanım çekildi . Kendimi Galatasaraylı yerine koydum beceremedim . Onlar gibi düşüneyim dedim anlayamadım . Hislerini tahmin ediyorum ancak diyecek laf da bulamıyorum . Neymiş ''Kaybedilen puan ve karşılaşmaların suçunu başkalarında arayarak, ispatı mümkün olmayan senaryolar üretmek, değeri giderek yükselen bu büyük organizasyona olan güveni azaltıyor.'' muş ! Demezler mi adama masanı yumruğunu vurmuştun hani bir Fenerbahçe - Beşiktaş maçında ? Paf takımla bile çıktın ya helal olsun ya ! Sormazlar mı insana 50 saniyelik basın toplantıları ve barkovizyonla çıkmadın mı kamuoyuna ? Yıllardır sevimsizlik yaratmadın mı her konuşmanla ? Ne gerek var laf sokmanın başka bir başkana hem de ezeli rakibinin lideri , arkadaşın Adnan Polat 'a ? Sen zaten bir-iki aydır konuşmayarak biraz olsun düzeldiğine inandırdın , en azından inanmak istedik . Bir haftada yaptığın konuşmalar ve hareketlerle o bir-iki ayı dahi berbat ettin . Değişmez işte insanoğlu hata bizde inananlarda dedirttin . Yeter de demiyorum artık sana . Anlamayacaksın nasıl olsa ! Olursak şampiyon eğer , içimden de olsa ya da buralara ilk ben yazıcağım ALLAHAŞKINA İSTİFA !

Hiç yorum yok: