28 Mayıs 2009 Perşembe

Mesut Bakkal


''Ligin sondan bir önceki maçıydı . Beşiktaş ile Galatasaray şampiyonluk mücadelesinde çekişiyordu. Ali Sami Yen Stadı'nda Beşiktaş 'la oynayacaktık . Bizi yenseler şampiyon olacaklardı . İyi mücadele ettiğimiz bir maçtı ancak 1-0 mağlup durumdaydık . Maçın 86. dakikasında frikik kazanmıştık . Topun başında ben , Mahmut ve Erol vardı . Erol 'un da maçtan 3 gün önce Perşembe günü çocuğu dünyaya gelmişti . Erol bize 'Çocuğumun hatırı için ben vurabilir miyim ?' diye sordu . Biz de kabul ettik . Beşiktaş barajında Ulvi ve Samet Hoca falan vardı . Barajdakilerin 'Son dakika golü olursa çıkaramayız' konuşmalarını duyuyordum . O zamanlar Beşiktaş 'ın çok iyi bir kadrosu vardı . Fikret , Feyyaz , Ulvi , Samet , Kadir gibi oyuncuları vardı . Kaleci de Jurkoviç 'ti. Ben topun üstüne bastım çekildim ve Erol topa vurdu . Çok güzel bir gol oldu . Seyirci birden sustu . Büyük sevinç yaşadık ama sahadan da zor çıktık .''

Not : Bilmeyenler için ; Beşiktaş ve Galatasaray 2 puanlı sistemde şampiyonluk mücadelesi verirken Beşiktaş 2 puan önde lider durumda bulunuyordu . Malatya deplasmanında (hani o doğanların - şahinlerin dolaştığı , teşvik primi dedikodularının ayuka çıktığı maç) 1-0 mağlup olan Beşiktaş averajla liderliğini sürdürüyor ve kendi sahasında iddiası olmayan Denizlispor önüne çıkıyordu . Ali 'nin attığı gol ile 86 dakika maçı önde götüren Beşiktaş 'a acı süprizi Erol isminde bi futbolcu yapacaktı ve bu satırların sahibi henüz 7 yaşındayken bu anı gözyaşları içinde canlı canlı izleme gafletinde bulunacaktı ... Beşiktaş 'ın 1-1 berabere kalarak liderliği ve şampiyonluğu teslim ettiği Galatasaray takımı tam 14 sene sonra mutlu sona ulaşırken ...

Hiç yorum yok: