18 Mayıs 2009 Pazartesi

Tık Tık Tık ... Üçün biri ... 1-3 ...

İki saat önceden semte gelip de nerede maç izleyeceğiz derdine düşmek ne fenaymış boş koltukları ve tenha mekanları görünce . Oturalım diyorum içeride kimse yok , dışarıya masalar atılmış bizden başka kimse yok . Ulan diyorum bir tek benim mi içim içime sığmıyor ? Şampiyonluk mu sözkonusu yoksa üzerine ölü toprağı serilmiş semt mi ? Allahtan maç saati kalabalıklaştı mekanlar da Beşiktaş beni şaşırtmaktan bıkmadı cümlesine gerek görmedim . Keyifli olacağına inanarak başladı herşey öyle de bitti . Bobo 'yu çok sevdiğimi anladım . Ankaragücü taraftarları için düşündüğümü onlar taraftar grubu olarak adlandırmışlar . Gecekondu işte . Yıkılsın gitsin ! Maç boyu yediler birbirlerini . Jaba gibi bir mikserle başlamazsan böyle olur . Söylemiştim De Nigris sevgisini Hikmet Karaman 'ın . Yine fiyasko bu adam . Kayseri Iglesias 'ı her seyrettiğinde bu ligin en az gol atan takımı olarak kahroluyor mudur , bence evet . El Yasa 'dan ben birşey anlamadım . Ceyhun 'u ise ne zaman akıllanacak diye merak etmeyi bıraktım . Mustafa Denizli kadro ile oynamıdığı müddetçe bu takım en tepede olacaktır . Şapkadan çıkan tavşanlara ara vermesinde Nobre ve Delgado 'nun sakatlanmasının da rolü büyük . 1 haftada 3 maç , 6 puan ve 1 kupa . Herşey güzel gidiyor . Bir beraberlik opsiyonumuz bile saklı . Şampi... demek istiyorum dillenir , göze gelinir , nazar değer korkusuyla geçiyorum . İsmim gibi ben gibi davranıyorum . Ters Manyel der ki ; Sivasspor en sonunda başardı . Vallahi helal olsun ...

Hiç yorum yok: