5 Mayıs 2009 Salı

Yayın ... Yayabildiğiniz Kadar ...

Digiturk 'te bu Cumartesi tam 5 maç aynı anda yayınlanacak !..

SİVASSPOR-İBB (Lig TV - Kanal 77)
ANKARASPOR-BEŞİKTAŞ (Spormax - Kanal 78)
FENERBAHÇE-DENİZLİSPOR (Salon 1 - Kanal 201)
GALATASARAY-ANKARAGÜCÜ (Salon 2 - Kanal 202)
KOCAELİSPOR-TRABZONSPOR (Salon 3 - Kanal 203)

Bu da demek oluyor ki bu maçların hepsini verebilecek gücünüz , olanağınız ve yeteneğiniz mevcut . Pekala Bursaspor 'un suçu nedir 3 dakikalık görüntüye mahkum ediyorsunuz koskoca bir şehri ? Ya da düşmemek için çırpanan takımların maçları neden yayınlanmıyor açıklasın lütfen birileri ! Artık ülkenin en okunası , takip edilesi ve takdir edilesi spor adamları çıkmalı şu yayın meselesine bir çözüm bulmalı . Kardeşim ben tüm maçları , bütün hafta , istediğim anda , tercih ettiğim kanalda yayınlanmasını istiyorum . Almanya 'dan , İngiltere 'den ve İtalya 'dan daha çok para ödüyorum ancak aldığım hizmet şu ; dekoderimi iptal ediyorum dediğim zaman 10 lira indirelim efendim hokkabazlığı . Ulan demek 10 lira altına oluyor neden 10 liralarımı çaldınız bugüne kadar ? Yok mu isyanı duyan , haksızlığa ses edecek birileri ?

Hiç yorum yok: