12 Mayıs 2009 Salı

Ben Anlamıyor !


Gün geçmiyorki yaşadığımız ülkede garipliklere rastlamayalım ve gün geçmiyor ki sporu , siyaseti , gündemi ve kültürü , mizahı , algılayışı ile dumura uğratmayan yurdum insanı yeni ilginçliklere imza atmasın . Fonda görünen üst geçite rağmen karşıda karşıya geçen teyzeyi de anlamıyoruz , burada denize girmek yasaktır levhasının üzerinden balıklama atlayan slip don sahibi kardeşimizi de çözemiyoruz . Burası Türkiye diyoruz geçiyoruz . Konumuz futbol çok seviyoruz eyvallah da peki siz bu olanlar hakkında ne düşünüyorsunuz ...

Kocaeli - Trabzon maçını seyrettim seyretmez olaydım . Atılan koltuklar , karışan tribünleri geçtim . Adamın biri önce kafayı çekmiş sonra bir eline meşale diğerine bayrak alıp tribünlerin çatısına çıkmış . Maksat en büyük Trabzon . Öyle güzel kardeşim öyle . Başkası bunu görmüş kovalamış bu kaçmış yandaşlarına sığınmış . Misafire bak , evsahibine gel . Maç öncesi bir çift sanki Maçka Parkında dolaşıyorlarmışcasına sahanın içinden geçip tribünlerine gidiyorlar . Uyaran fosforlu sarı güvenlik görevlisine posta koyuyor bir de . Alıyor kız arkadaşını kucağına reklam panolarından atlatıp oturtuyor tribüne . Şaka gibi .

Sivas maçına bakıyorum . Mehmet Ali sakatlanıyor . Zaten bu İBB 'ye kaleci dayanmıyor . Olmazsa olmaz oyuncu olunca mecbur bekleyecekler futbolcular sağlık görevlilerini . Ama o da ne ? Sedat Bayrak tuttuğu gibi kaleciyi halı gibi atıyor omuzuna . Taşıyor , bakıyor hakem geliyor bırakıyor . Lan ne oluyor ? Rooney 'den hallice Mehmet Yıldız maç sonu deliriyor . Martin Kus ile köşe kapmaca oynuyor . Futbolcuları ile maç öncesi şakalaşan Bülent Uygun gidiyor , hakeme itirazı alışkanlık haline getirmiş adam geliyor . Bu Sivas başkanından teknik direktörüne gitgide sevimsizleşiyor .

Youla sakatlanmış kenarda . Serbest vuruş kazanıyor Eskişehir . Youla hemen oyuna girip Batuhan 'a gol pası veriyor . Gol geçerli . Hakeme itirazlar sonuç vermiyor . Antalya Başkanı tribünü terkediyor .

Gençlerbirliği ile Hacettepe karşılaşıyor . İlhan Cavcav 'ın takımı ikisi de . Kardeş kardeş 3-1 bitiyor , maç sonu sarılıyorlar birbirleriyle . Ağabey Gençlerbirliği 'nden kiralık olarak kardeş Hacettepe 'de oynayan toplam 10 oyuncu var . Tff nispet yaparcasına bu maçı sondan dördüncü haftaya koyuyorki dedikodunun b.ku çıksın . Açıklaması da garip ; fikstür ile oynama yapsaydık kendimizi inkar ederdik ! Kamp yaptıkları tesisleri , yedikleri yemeğin aşçısı ve masörlerine kadar hepsi ortak . Oftaş oluyor Hacettepe aradaki bağ bitiyor . Peki bunu kim yiyor ?

950 kişi ayrılıyor Beşiktaş 'a Astaş Stadı 'nda . Takım 20 sene sonra çifte kupaya gidiyor . Yönetim bunun bilincinde mi , hayır . Orası dolacağına geçen seneki Olimipiyat akıllara geliyor . Melih Gökçek kadar olamadınız deniliyor . 5000 bilet alamaz mı kulübe 60 milyon lira veren adam ? Ne kadardır bir gözyaşın biz verelim parası neyse !

Antalya ile Konyaspor küme düşmemek için oynarken Trabzonspor şampiyon olmak istiyor . Bu üçlünün ortak noktası ise şimdiden iddiası kalmamış Fenerbahçe oluyor . Son maçları sarı-lacivertlilerle . Diğerlerini günahı ne peki ? Yapsanıza kupa finalini son haftaya doğru daha yakın bir tarihe , hedefleri tüketmesin hiç kimse .

Ve Beşiktaş ... Bir iyi oynuyor bir kötü oynuyor . Saçları beyazlatmaktan başka bir işe yaramıyor . Nereden bulaştın , girdin içime işledin kanıma diyorum cevap vermiyor . Acı çektirmeden şampiyon olmam diye mırıldanıyor , duyuyorum , kızamıyorum . Ama ben bu işten birşey anlamıyorum .

Hiç yorum yok: