5 Mayıs 2009 Salı

Ayağa Kalkmak !



(...) Fakat yazık ki yolda giderken düşersem şu şekilde ... Siz ne yapardınız ? Ayağa kalkardınız . Herkes biliyor ayağa kalkmayı . Çünkü bu iş yürümekle alakalı . Başka yolu yok . Ama bazı zamanlar hayatta yere düştüğünüzde ayağa kalkmanın çok zor olduğunu hissedersiniz . Umutsuz olduğunuuzu düşünür müsünüz ? Çünkü size şunu söyleyeyim ; ben buraya yüzü koyun düştüm ve benim ne bacağım ne de kollarım var . Benim için ayağa kalkmak imkansız olmalı ama değil . Görüyorsunuz ki ayağa kalkmayı 100 kere deneyeceğim ve her defasında başarısız olsam da ayağa kalkmayı başaramasam da ayağa kalkmayı denemekten vazgeçecek miyim ? ... HAYIR ! TEKRAR , TEKRAR ve TEKRAR DENEYECEĞİM . Bu benim için bir son olmayacak . Önemli olan nasıl bitirecek olduğunuzdur . Zorluğa yenik mi düşeceksiniz ? Ayağa kalkmanın kesin bir yolunu bulacaksınız . Bunun gibi ...

Not : Yukarıdaki pasaj videonun 02:11 - 03:33 dakikaları arasındaki bölümün çevirisidir .

Hiç yorum yok: