15 Mayıs 2009 Cuma

Kısa Kısa ...

* Beşiktaş 'ın deplasmandaki bir Avrupa maçı . Hakem rezalet . Maç bitiyor . Öfkeliyim . O an içimden geçenler bir futbolcumuzda vücut buluyor . Hakemi tebrik babında uzattığı ele karşılık gelince Zzzzt Erenköy ile cevap veriyor . Forma numarası iki ama o an birinci oluyor bu gönülde . Futbolcu Recep Çetin , maç Kosice .

* Kasımpaşa , Zulümpiyat Stadı 'nda ev sahibi olacaksa hiç gelmesin lige . Karşıyaka daha çok yakışır o güzeller güzeli şehriyle . Altay 'a da iyi oldu . Unutmuşum son maçlarındaki yenilgilerini . Boluspor 'u sevmediğim aklıma geldi şimdi . Feyyaz Uçar 'ın gelmiş geçmiş en güzel golümdü sitemi hala aklımdadır . Trt kameramanlarını sokmamışlardı sahaya ve seyredememiştik o maçı .

* Beyin fırtınası zamanı şimdi . Bu hafta Trabzon ve Sivas galip , Beşiktaş ise berabere kalıyor . Haftaya Trabzon berabere , Sivas mağlup ve Beşiktaş Galatasaray 'a kendi sahasında yeniliyor . Son hafta ise üç takım birden kazanıyor . Sonuç ; aynı puanlı üç takım . Şampiyon Sivasspor , sebep üçlü averaj ! Allah korusun ...

* Giray Bulak bu hafta içeride oynayacakları Eskişehir maçı için 3 ya da 6 puanlık değil tam 40 puanlık maç demiş . Baktım puan tablosuna 35 puandalar . Artı 40 puan , 62 puanlı Beşiktaş 'ın önünde kendilerini bulup şampiyonluğu garantilerler . Ne diyelim yok Le Bron James ! Bununla birlikte kendi seyircilerine biletleri 2 Tl yapıp , deplasmana gelecek ve misafir takımı tirbünlerini dolduracak olan Eskişehir seyircilerine aynı biletlerin 50 Tl yapılması insafsızlığı karşılığında ben Konyaspor 'un düşmesini istiyorum . Hem de çok sevdiğim Krotochvil 'i kadrolarında barındırdırmalarına rağmen .

* Önce Tümer , sonra Burak , şimdi de İbahim Akın . Aydın Karabulut ve Serdar Özkan da Perezvari seçim vaadi olsun bari Aziz Bey 'in .

* Hadise 'nin kostümünden sahne performansına , kareografisinden renk tercihlerine ben ısınamadım , sevemedim , beğenemedim . O sadece nefes alsın benim nazarımda yeter de artar bile ! Bu arada Eurovizyon ne çakma bir organizasyondur yahu . Çek Cumhuriyeti 'ni yarı finalde seyrettim , Nedved ile Koller daha güzel şarkı yaparlardı gibime geldi .

* Ne de güzeldir erik ve çileği tezgahlarda görmek . Ve elbette doyasıya tüketmek .

* Muhammet Demir 'i seyrettim Akedemi Ligi şampiyonu Beşiktaş 'ın minikleri arasındaki kocaman futbolu ve iki golüyle . 3 sene sonra şımarmadan çıkar İnönü 'ye (veya o zamanki adı hangi sponsor şeyiyse) , bağrına basar taraftar . Forza özkaynak . Benim söyleyeceğim esas şey bu değil . Şu anda Bursaspor altyapısında oynayan aynı isim ve soyadı ile diğer Muhamet Demir 'i kaçırmazlarsa 20 yaşına ulaşmamış iki adaş-soydaş seyretmiş oluruz . Olur mu olur , olsun !

* Adnan Polat duş alırken şarkı söylüyor mudur acaaba o kart sesiyle ?

* İstanbul 'da havaya ne oldu bilen var mı ? Geçen hafta gece kombi açarken , bugün sezonun ilk şortunu kıçıma geçirip gece dışarı çıktım . Küresel ısınmam !

* Fantezi futbolda son 3 hafta . Sivasspor 'dan oyuncu almama geleneğimi sürdürüyorum . İki haftadır almadım , iki mağlubiyet . Bu hafta kesin kazanırlar diyorum , alıyım diyorum , bu sefer de elim gitmiyor . Kaybedilen puanlar sözkonusu . Geçen hafta rüyamda almadığım Bilica 'nın 4 gol attığını gördüm . Çelişkilerdeyim , lütfen yardım !

* İyi haftasonları diyecektim vazgeçtim . Haftasonunun nasıl başladığının artık önemi yok . Önemli olan ne şekilde biteceğidir . En azından benim için . Pazar gecesi üşenmeyip , bana güzel şeyler yazdırabilme ihtimaline odaklandım , bekliyorum ...

2 yorum:

Şekerli dedi ki...

Bu hafta sivas , Beşiktaş kaybetmez. Puan kaybı Trabzon'dan olur. Haftaya ise tersi :)

Tunç Bozacılar dedi ki...

Sivas ve Beşiktaş 'ın farklı kazanacağını düşünüyorum .Trabzon bu maçta olmayabilir ama puan kaybedecek , Eskişehir 'i deplasmanda yenemez , Fener 'i kendi sahasında deviremez .

Yani ben Sivastan oyuncu aldım bu hafta :)