14 Mayıs 2009 Perşembe

Şu Anda Ne Yapıyorlar ?

Volkan Demirel : Hoca yaşlı ya , herhalde isimleri karıştırdı diye düşünüyor ...

Alex : Maç öncesi kupayla çektirdiği fotoları yakmakla uğraşıyor .

Guiza : Kendini yere atmayı alışkanlık haline getiriyor ...

Deivid De Souza : Kupasına işeyen arkadaşı ile ağız dalaşına giriyor ...

Lugano : Top ile haşır neşir olduğundan dolayı ellerini yıkıyor ...

Arogones : Hangi Volkan kaleye geçiyordu lan diye düşünüyor ...

Aziz Yıldırım : Ben görmedim bari torunum nasiplensin babında oğlunun yakasına yapışıp torun istediğini söylüyor ...

Adnan Polat : 14 Mayıs sabahı kupa kimin göreceğiz diyor ...

Bünyamin Gezer : Tüm güzelliklere rağmen beddua almaktan bıkmıyor ...

Yenilsen de Yensen de Programındaki 4-1 alırız diyen Fenerli kız : Artık haddini biliyor !

3 yorum:

Özgür Uğur dedi ki...

Ben de izledim o programı,hem de eşimle rastgeldik,maçı izlerken skor 4-1 olunca eşimle birbirimize baktık : nasıl yani? bastım kahkahayı..

Tunç Bozacılar dedi ki...

son penaltıyı vermese bünyamin , gökten kemik yağacaktı ve herkes diyecekti AMİN !

Adsız dedi ki...

dört gol atana bir penaltı hediye kampanyasından haberi vardır kızcağızın...

bir daha bizim 28732739899048746378 şampiyonluğumuz var o zaman vik vik vik deyip Beşiktaş'ın büyüklüğünü uluorta tartışmaz.