21 Mayıs 2009 Perşembe

Nicelik ...

Dün akşam Uefa finalinde daha iyi gözlemleme fırsatım oldu . Baktım çevreme , kişilere , üstlerine , başlarına . Anladım ki ; biz bayağı azız ! Biz mi kimiz ? Beşiktaş diyorum . Bunca insan yıllardır saklanmadığına göre ya da Beşiktaşlılığını belli etmeyen insanlar topluluğu olmadığımıza göre çok azız be dostlar . Galatasaraylılar tribün yaptı turuncularla birlikte bağırdı çağırdı . Fenerliler zaten evsahibi , 2 formalıdan biri sarı lacivert renkli . Beşiktaş 'a bakıyorum . Tek tük ! İki üç formalı gördüm , biraz da benim gibi atkılı 4-5 kişi . Toplasan on . Tüm ülkede 20 milyon civarı varsa diğerleri yarısıyız anca gibime geliyor . Çok fazla umursamasam da canımı sıkmadı değil hani . Daha çok siyah beyaz görmek istiyor bu gönül , mahalle aralarında maç yapan ufak çocukların üzerindeki formalar daha bir bizden olsun istiyor canım . Ne bileyim . İnsanoğlu işte ister de ister . Fazla da olmasın , en çok asla değil . Ama azınlık gibi de gelmesin artık . Ne bileyim farketmez sevdalar azıcık dahi kalsalar . Lakin biraz çoğalsalar fena mı olurlar ?

Hiç yorum yok: