9 Temmuz 2009 Perşembe

Kombine Kart

Biraz önce gittim ve bir adet kombinemi aldım ...
İşlemim yaklaşık 2 dakika sürdü .
Sordum satışlar nasıl diye ...
Geçen seneden iyi olmasına rağmen
Fazla birşey yok dedi satış yapan çocuk ...
3500 civarı deniyor deyince de evet dedi .
Keşke Queresma gibi biri alınsa da
Burada öğle yemeği bile yiyemesek ...
İzdiham olsa binlerce satsa dedi .
İnşallah dedim , yani keşke satsa babında .
Çocuk da Beşiktaşlıymış keşke dedi ,
Biz razıyız yemek yememeye .
Vakıfbank kartlarının gelmesi bekleniyor daha çok .
Temmuz sonunda 10.000 'e yaklaşacağını düşünüyorum .
Tabi dünya çapında bir transfer olursa ki
Olsun artık ...
Anında sayı iki katına çıkabilir .
Bu arada KARTAL YUVASI'ndaki ürünler çok hoşuma gitti .
Seneye ''güzel organizasyonlar'' bizleri bekliyor şimdiden söyliyeyim ...

2 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Öncelikle hayırlı olsun kombine kartınız,benim tahminim yeni transfer olsada olmasada asgari 15.000'i devireceğimiz yönünde bir çok insan ben dahil kart ekstresine geç yansısın mantığıyla son bir iki haftayı bekliyor kombine kart almak için.

Tunç Bozacılar dedi ki...

10 gün olmayacağım İstanbul'da ve ben yokken yönetim dünya çapında birini getirir de yetişemem diye düşünerek 20.000 kombine satılır korkusuyla aldım kombinemi ... Yoksa ben de geç yansısın tayfasıydım :)