7 Temmuz 2009 Salı

Rodrigo Tabata


Gelirse ikinci Rodrigo'muz olur gelmezse oyun kurucu sıkıntısı hasıl olur . Delgado madem sakat alacaksın elbette bu ligin en çok kaleye şu çeken topçusunu , 26 maçta 11 gol atıp 7 asist yapan yumuşak bilekli maestrosunu . Bir Kocaelispor maçı hatırlarım deplasmanda 3 gol atmıştı . Merakımdan özellikle izledim kendisini İnönü'de . 3-0 yendik ama rakibin skora isyan eden tek oyuncusuydu . İkinci maçta cezalıydı ve sonuç yine aynıydı . Santos'dan gelmiş olması , çekik gözlü bir Brezilyalı olması ve isminin alengirli okunması dolayısıyla kanımız ısındı daha geçen sezon ilk maçta . Evet hatırlarsanız ismini duyurduğu sezon açılışındaki Fenerbahçe maçını . Uzaktan lamba gibi avladı Volkan'ı , bir hafta sonrasında ise ipe dizdi rakip defansı . LigTv'den seyredin gollerini . Ben alınırsa eğer çok yararlı bir transfer olacağını düşünüyorum . Delgado ve Rico Paşa'ya katlanan bu yürek Tabata'ya hayli hayli katlanır elbet . Eli belinde olan 10 numaradan çok çalışkan bir sihirbaz seyrettim ben geçen sezon . İtalya'da olan başkan Ferrari'nin ön koltuğunda bir süprizle çıkagelmezse eyvallah . Mutu ve Queresma 'dan sonra biraz yavan belki ama Ibrahimoviç geyiği dönse sonrasında alınan Ronaldinho bile yavan gelir ! Hayırlısı olsun ...

2 yorum:

Pamukk dedi ki...

küçük takımın büyük oyuncusu diyerekten istemiyorum tabata.
murat ceylanı versinler onun yerine. ismail den de vazgeçilmesin.

Adsız dedi ki...

ismail kiralanacakmış diye duydum...
valla olay çıkarırım, o kadar parayı ver millet oynatsın sonra!