4 Haziran 2009 Perşembe

Rollabana ...

Rollabana nedir diye internet aleminde sorgulattığımızda karşımıza çıkan ; kendiliğinden kapanma özelliğine sahip polietilen malzemeden üretilmiş yeni nesil bir slogan ve tanıtım aracıdır olarak tanımlanıyor . Nerelerde kullanılırın cevabı ise ; spor aktivitelerinde , tanıtım kampanyaları , lansmanlarda , seçim kampanyalarında , turizm haritası olarak , mağaza vitrinlerinde , konserlerde ve gösterilerde şeklinde cevap buluyor . Kullanılışı basit . Tutma aparatlarından birini çekerek Rollabana'yı açarsınız . Bıraktığınızda kendiliğinden toplanma özelliği sayesinde cebinizde taşıyabileceğiniz haline geri dönecektir . Dilediğinizde yapışkan vantuzlarını takarak vermek istediğiniz görsel veya yazılı mesajı bir zemine sabitleyebilirsiniz . Tüm bunları buradan okuyup yazdım . Sebep ise Kartal Yuvası 'nın yeni ürünü olması . Fiyatı 8 tl . Arabası olanlar arka cama yapıştırır , evi olanlar camına . Tüm kapalının satın alıp binlerce kişinin aynı anda açtığını düşünüyorum da ne güzel olur ! Kelimenin sonu ''bana'' kelimesi ile bittiğinde olası kafiyelere ve kontra tezahüratlara açık bir zamazingo gibi görünüyor . Mesela benim aklıma hemen Dalla Bona geliyor ki hiç uzatmayacağım :) Elimiz henüz değmedi ürüne , bu hafta içi değdiğinde ayrıntılara da gireriz . Daha kolay anlaşılması için resim ve fotoğraflarla cümelelerimi pekiştireceğim . Öncelikle Video 1 . Sonra Video 2 ve Video 3 . Bunlar da resimler . Aramızda romantik olanlar varsa Seni Seviyorum Ayça dahi yazdırabilir hatta . Şimdilik sadece BEŞİKTAŞ !

Hiç yorum yok: