8 Temmuz 2009 Çarşamba

Yeni Beste ... (Önce Dinle)

Forza Beşiktaş sitesine her gün girip bakındığımı bilmeyen yoktur . Küfür yüzünden 1 ay no-post cezam sayesinde hiç bir şey yazamıyorum . Bu sabah baktım da bir arkadaş forzaya Matteo Ferrari ile ilgili bir beste yapmış . Benim düşüncemdi sağolsun benden önce davranmış ! Merak edenler için yazayım ...

Beşiktaşım Oleyyyy bestesi ile ;

OoOoOoOoOo ....
Matteoooo Ferraariiiii - (alkışla)
Basııooooo Ferrraaariii - (basma hareketi)
Uzuyorrrr Ferrrariiii - (eller havaya)
Uçuyor Ferrrrrraaari - (kartal ol kanatlarını aç)
OoOoOoOoOo ...


Benim ise dünden beri ağzımdan düşmeyen bir melodi varki bende paylaşayım istemiştim forzada herkesle , kısmet sizlereymiş ve bugüne . Aynı beste ile birlikte ;

OoOoOoOoOo ...
I love you Ferraariiiii .....
I love you Ferraariiiii
I love you Ferraariiiii
Fuck You Lamborghini .....
OoOoOoOoOo ....

Hiç yorum yok: