24 Temmuz 2009 Cuma

BORUssia 4mund


''Alle Anzeichen deuten darauf hin, dass der Allzeit-Rekord aus dem vorletzten Jahr mit 50.549 verkauften Saison-Tickets in wenigen Tagen geknackt wird. Bis zum heutigen Dienstag, 12 Uhr, waren bereits mehr als 49.500 Dauerkarten für die Saison 2009/2010 verkauft. Das war übrigens die Zahl, die Borussia Dortmund im Vorjahr absetzen konnte.In diesem Jahr wird bei 51.000 Tickets der Verkauf gestoppt ... ''

Yukarıdaki paragraftan benim anladığım , küçükken yabancı kanallardan ve konulu Alman filmlerinden öğrendiğim kadarıyla şudur ; B.Dortmund kulübü rekora doğru gitmekte ve selametle ! Tümü burada . Kısaca ; 49.500 kombine satmışlar , rekor olan 50.549'u zorluyorlar ve 51.00 olunca dur diyecekler . Maksat biletten de voliyi vurmak . Bir arkadaşımın yalancısı olarak paylaşmam gerekirse ; Barcelona'nın 92 bin küsür rekoru hayal gibi gözüküyor . Türkiye'de ise rekor Fenerbahçe'de olmalı 30 bin küsür ile . Yüzüncü yıllarında güzel kombine satmışlardı .

Bunlarla birlikte gelelim kürkçü dükkanına . Bugün gittim Kartal Yuvası'na kartımı teslim aldım . Ne tasarım yaratıcılığı ne de estetik endişesi taşıyan , arma olmasa bir işe yaramayan hikayeden bir kart tutuşturdular elime . Hala isim yazmıyor . Belediyeden mavi kart aldık sanki ! Sordum çocuğa ne alemdeyiz babında ; 5.000 'e yaklaşıyoruz dedi , son haftayı bekler herkes dedi , tatilde millet falan dedi , Quaresma vs. deyince de kolay gelsin deyip çıktım . B.Dortmund 10 karizma gücünde sanırım bakasanıza 10 katımızlar şu anda . Geçen sene şampiyon olup 2 değil 20 kupa almışlar diye düşünüyorum . Son haftayı da beklememişler çıkar çıkmaz tüketmişler . Avrupa'yı sarsan kriz onları teğet geçmiş , zaten coğrafya bilgisi olan Kuzey Amerika'da yer aldıklarını da bilir ! Dünyanın en büyük taraftarıdır çArşı ve her Beşiktaş taraftarı çArşıdır ruhumuzdan hallice . Peki Ağustos'un ilk haftasındaki ilk 2 maçta Olimpiyat Stadı'nda nerede olacaklar ? Hemen söyleyeyim ; Tv başında ! Kemikleşmiş 10 bin kişi tamam gerisi hep lafta . Ama söz hangimizinki daha uzağa gider tartışmasında yükle videoyu kutuda , al sana taraftar dünya çapında ! Kriz var abi nasıl olsa , bak dertlendim yine bir kısa Marlboro verir misin ordan , içeceğim küçük Jb yanında ...

Hiç yorum yok: