23 Temmuz 2009 Perşembe

4 Adet Apaçi Daha Kasımpaşa'da ...


Hemen alttaki postta bahsetmiştim olaydan ve fırsatı kaçırmayın demiştim . Ben kaçırmadım . Ancak bu kadar çabuk gerçekleşeceğini de düşünmemiştim . Bugün öğlen itibariyle 1 tane Kasımpaşaspor sezonluk kombine biletine sahibim . Kapalı alışkanlık yaptı burda da vazgeçmedik . Resimdeki kombinelerden diğer 3 tanesi ise fikrime destek çıkıp yan yana olmak isteyen , muhabbeti tatlı arkadaşlarımın . Unutmayınız ki muhabbet baldan da tatlıdır ve bu kart sahipleri futbolsever güzel insanlardır . Nevizadeye 10 , Cihangir'e 15 , İnönü'ye 20 dakika uzaklıkta bir stad RTE . Fantezi futbolda o hafta kadromda olan oyuncuları canlı izleme fırsatı , Beşiktaş başta olmak üzere kalbur üstü ekipleri görme olanağı ve herşeyden önemlisi tribün kültürü adına ara sıra yerimizi alacağız Kasımpaşa RTE Stadyumunda ve de bu blogda yorumlarla . Her sene süpriz bir takım ilk 6'yı zorluyor , bu sene neden bu Kasımpaşa olmasın ? Bakalım neler olacak ! Haydi hayırlısı ... Son olarak ; Forza apaçilik ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler desteğiniz için. semtteki birçok insan yapmamıştır yaptığınızı . eğer ilk maç kendi numaranıza oturursanız sizi bulurum bir ikramımız olur belki. sağlıcakla...