23 Temmuz 2009 Perşembe

Bursa'nın Ufak Tefek (Beşik)Taşları ...

Gökhan Güleç
Ayhan Tuna Üzümcü
Ali Tandoğan
Daniel Gabriel Pancu
Eser Yağmur
Ümit Aydın
Sinan Kaloğlu
Zafer Demiray
Serdar Topraktepe
Erman Günaçar
Tamer Tuna
Sertan Eser
Yasin Sülün


Bu listeye Zapo 'yu ekledik mi son 5-6 senede Bursaspor takımında oynayan eski Beşiktaşlı oyuncular tamamlanmış oluyor . En azından aklıma gelenler bunlar . Gordon Milne , Ertuğrul Sağlam ve Samet Aybaba 'yı sayayım mı diyorum . Boşveriyorum . Tezahürat çalıp sözlerini değiştirip , bizlere küfür edenler aklıma geliyor . Neyse diyorum . En nefret ettikleri kulüpten alınan teknik direktör ve futbolcuları bağrına basmış bir camia Bursaspor . Kendi yarattıkları nefret ortamını kin ile bezeyip , öfke ile devam ettirerek ön planda yer alma çabalarını es geçiyorum . Daha da vahimi ; kaptanlıklarını yapmış güzel adam Vedat Okyar için resmi sitelerinden yayınladıkları taziye mesajında Beşiktaş 'ın adı geçmiyor . Bursaspor işte . Pes ! Şike ihbarı yapmıştı yöneticileri ya bir-iki sene önce . Neyse ; ha dönüp derseniz sen kendine bak Fenerbahçe'den aldığın adamları say , eyvallah derim . Haklısınız başkanım seviyor bu tür şeyleri . Lakin henüz işkembeye dönmeyen bağrım , basılmadık yeri kalmayan diğer taraftar bağırları gibi değildir . Bana güvenin , çevremdeki çoğu Beşiktaşlı da ha keza aynıdır !

2 yorum:

Engin Gürses dedi ki...

camıasının duygu yoğunluğundan bu kadar uzak nasıl yonetıcıler olur ben anlamıyorum ya !!! Ha bızımkıler , Ha Bursanınkıler ...

Haldun Ustunel gıbı yonetıcı yok su pıyasada ...

Adsız dedi ki...

bir intikam arayışı mı? yoksa bursa sürgün yeri mi? nedir bursa taraftarının kendini yorması, rekabet yaratmaya çabalaması?

bursa'nın yapacağı ilk iş başarılarıyla spor gazetelerinde kendilerine müstakil bir sayfa kapmak olmalı. sivas bile başardı bunu.

müstakil futbolcu sonra gelir zaten.