22 Temmuz 2009 Çarşamba

Batuhan Karadeniz Karneleri İsteriz ...


Akdeniz koyun başlıktaki Batuhan yerine , olsun size sezon sonu öğrenci ağzında pelesenk bir cümle . Neyse ... Beklenen haber geldi . 18 yaşındaki Batuhan Karadeniz 'in kiralık olarak Gaziantepspor'a verildi . İçim acıyarak okudum . Ligde ilk resmi golünü attığı takıma gidiyor ve yine kırmızı-siyahlı bir ekibe . Kardeş kulüp oldu Gaziantepspor sanki , gelen gitmiyor , giden dönmüyor acep ne iştir ! Yanında Beto oynayacak , Youla'dan bir seviye daha kaliteli . Tabata 'nın zekası ile uyuşursa Batuhan , ikisi de damga vurur bu lige kanaatindeyim . Yeterki arıza çıkarmasın oralarda . Gerçi Güney Doğu Anadolu'da yaşayacak , kebap yesin dursun işte . İnşallah aklı başına gelir . Zira başarılı olup goller atacağından adım gibi eminim . Benim üzüntüm 1 sene daha mahrum kalacağız Avrupa çapında bir santrofordan , hem de altyapımızdan ve öz evladımızdan . Oysaki ben ; en geride Menderes , solunda İsmail , sağında Rıdvan , ortada Necip ve önünde Batuhan istemiştim , yaş ortalaması 20 bile olmayan . Evet , olmadı ! Benimkisi öz kaynak romantikliği boşverin . Gerçi ; Batuhan Karadeniz 'in Mustafa Hocayı üzecek cümlelerinden ötürü pişman olduğunu hiç sanmıyorum . Onun gibi altyapı mahsulü olan Sergen Yalçın pervasızlığı mevcut kardeşimizde . Milli maçta penaltı atacağı köşeyi gösterip artistlik yapan , gece barlardan toplanan ve fiziği nedeniyle yaşıtlarına ukalalık yapmayı farz sayan fıtratıyla işi zor . Eskişehir'de karşı komşusu olan arkadaşım bahsetmişti ; sabah gelen hanım arkadaşı ile akşam evden çıkan kızlar farklıymış ! Ben o topa girmiyorum uğraşım değil , daha çok o topa vuracak kafa ve içindeki olgunlaşmış beyni arıyorum ki şu an için aradığım numaraya ulaşılamıyor ! Bir yandan da yap ulan yaşın genç diyorum ama saygısızlığa tahammülüm de yok . Yaşlanıyor muyum neyim lan ! Başarılar koçum . Kral olarak karşılamak umuduyla seni ve seneye görüşmek dileğiyle Batuhan Karadeniz senle , kapalı altta hemen önümde ...

7 yorum:

Gökhan dedi ki...

Bobo-Nobre oldukça oynaması imkansız gibiydi.Bu açıdan oynama şansı bulması daha iyi oldu bence.

Tunç Bozacılar dedi ki...

Şu an için değil hiç bir zaman iyi olmaz , yetenek kaçırılmaz .

Gerekirse ikisi de yollanır ...

18 yaşında , Türk , altyapıdan gelme , öz evladımız ...
Varken gerisi teferruattır ...

Bence böyle ...

Gökhan dedi ki...

Benim ilk anda istediğim Bobo'yu satıp,para kazanıp Nobre-Batuhan'ın rotasyona girmesiydi ama Bobo kalacak gibi.
Bu durumda da bizde kalsa oynatılmazdı o yüzden iyi dedim yoksa ilk istediğim böyle olması değildi.

Şairler Parkı dedi ki...

Anadolu'dan bir takımın altyapısında yetişse idi Batuhan 4-5 milyona alırdık.

Ege

Tunç Bozacılar dedi ki...

Mehmet Topuz : 9,5 milyon euro + Gökhan Emreciksin

Gökhan Ünal : 7 milyon euro

İsmail Köybaşı : 5,5 milyon euro + Serdar kurtuluş

Özer Hurmacı : 4 milyon euro + 2 genç ve gelecek vaad eden oyuncu

Batuhan Karadeniz 'den yararlanamayıp kiralamak PAHA BİÇİLMEZ !

mecit telli dedi ki...

Batuhan'ın hakettiği yeri bulamamasın altında yatan sebeb sadece karakteri ya da disiplinsiz davranışları değil.Asıl sebeb yazılı ve görsel medyamızın taraftarları,yöneticileri ve yönetimleri kandırmakla birlikde istedikleri oyuncuyu ortama şartlara göre boyayıp süslemeleri.Futbolu sadece futbol olarak seven ve bundan keyif alan taraftarların gördüğüne eminim ki Sercan'lardan,Gökhan'lardan ve hatda Bobo lardan çok ama çokdaha iyi ve kaliteli futbolcu bu çocuk.Kimseye saygısızlık etmek istemem ama Batuhan Anadolu kulüplerinde oynasaydı büyük kulüplerimizden herhangi birine astronomik bir ücretle transfer olurdu.Bu böyle malesef...Sevgilerimle..

Engin Gürses dedi ki...

batuhan 3. sınıf bır golcudur !!!