20 Temmuz 2009 Pazartesi

Diego Buonanotte


21 yaşında bir Arjantinli …
Geleceğin en iyi 50 yeteneği arasında gösteriliyor …
River Plate ve 10 numara diyorum …
Dedikodusu bile güzel …
Diego Buonanotte …
Youtube ‘u açık olup seyretmeyen öyledir böyledir …
Türkiye’de veya Avrupa’da o boyla ne mi yapar !
Messi örneğinden öncesi Romario var …
En kötü yaşı itibariyle geri yollayıp zarar etmemek var …
Bobo vari de değil üstelik .
Bu kendini ispat etmiş halbuki .
Neyin itirazı , olmazı ya da eleştirisi …
31 yaşındaki Kuzey Avrupa soğukluğunu ,
Latin ateşine tercih edecek kimseyi bilmiyorum ben …
Enerjimiz artsın takım gençleşsin istiyorum …
Bu çocuk gelsin herkese benden Arjantin bira …

2 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

valla gelsin, burnu buyuk quaresma gelecegine bu basariya ac cocuk gelsin daha iyi bence...

The Eagle Abroad dedi ki...

Valla bu adamı gören Arjantini fethetmeye kalkar... :)) youtubeda bir kac videosunu izleyip, bir iki roportajini dinlemeye kalktim, adamin ses tonu falan felaket... ama Allah vergisi bir yetenegi var, gayetde guzel kullaniyor... daha once basariya ac demistim, sozumu geri aliyorum, baya basarili olmus aslinda kendi memleketinde... Ortegayla ayni takimda iyi goturuyorlar isi... Besiktas'a faydali olabilirmi, bilmiyorum acikcasi... bu dami alacaksak, telloyu gonderebiliriz, hemen hemen ayni gibiler sanki....