20 Temmuz 2009 Pazartesi

Vedat Okyar : Ve o Güzel Adam ...

Vedat Okyar ...
İşyerindeyim ve zor tutuyorum kendimi .
Gözyaşlarım Beşiktaşlı güzel bir insanı kaybetmemizden dolayı usul usul yüreğime akıyor .
Kimse görmeden sessiz ve derinden ...
Vedat Okyar 'ı anlatmak sadece güzel adam , hoş sohbet veya ah bir rakı masasında içsek karşılıklı cümlelerine sığacak gibi durmuyor . 6 ay önce bir site kurmaya karar verdiğimde ilk sıralara yazmam gerektiğini düşündüğüm ve not defterimin kenarında hala yazılmayı büyük harflerle bekleyen en güzel ağabeylerimizden biridir demem bilmem yeterli midir .
Bana biber , domates taşıtma ve eve akraba doldurma diye uyardıktan sonra eşine kızıp 15 gün eve gelmediğini okumuştum yıllar önce .
Sakalı ve saçı gibi beyaz yüreğine asla siyah düşmemiş bir efsanevi kaptan .
Güzel bir gönül adamından çok ötedir kendisi bu gönülde .
Halbuki grip bile olmadım hiç diyordu ...
Ve hani çok büyük bir yıldızla sözleşme imzalamıştık biz !
En büyük tesellim şampiyon olarak uğurluyoruz ...
Öteki taraf gitgide siyah beyaza boyanıyor aynı geçen aylarda buralarda olduğu gibi .
Orhan Şengürbüz sonrası bir kara Temmuz cenazesi daha .
Temmuz artık adın Azrail olsun ...
Elhamdürüllah önce Beşiktaşlıyım sonra müslümanım diyerek siyah-beyaz sevgisini bizlerin gözünü sokmuştur .
''Ben antrenör olsam 10 kişi oynarım , Baki'yi oynatmam .''
Juan Fran'a sahte okey diyecek kadar espriliydi .
Derbi maçların sonucu sorulduğunda 3 ihtimalli olduğunu söyleyecek kadar gerçekçi ...
''Bu maçı 40 gün 40 gece oynasalar Beşiktaş kazanamazdı'' abartılmış halli .
Sergen için sahanın ortasına sandalye koyar öyle oynar diyecek kadar sevdim mi tam severdi ...
Geçen sene Beşiktaş için Çin Radyosu demişti sanırım , hiç birşey anlamadığını ima ederek ...
Eşinin nereli olduğunu soran Yılmaz Erdoğan'a neresi olduğu belli değil , dünyalı kız diyen 38 yıllık koca rolünü başarıyla oynaya sadık bir adam o ...
''Ben spor yazarı değilim . Eski bir futbolcuyum , nacizane futbol yazıları yazmaya çalışıyorum . Beşiktaşlı olduğum için de Beşiktaş'ın futbolunu yazıyorum .'' diye ne güzel bir laf etmiş be ...
Öğlen maçlarının oynandığı zamanlarda iyi oynayamayan futbolcuya ''afyonu patlamamıştır daha'' diyerek kendini anlatan keyif adamı .
Beşiktaş oynamak istediğini rakibine kabul ettirdiği an kazanacaktır ve kupa maçları 180 dakika , şimdi 90 dakikası bitti klişelerinin spor yazarı .
''Eğer Rıza liberoysa ben Alain Delon 'um''
Sadece 1 penaltı kaçırdı hayatında , bu da mı gol değil allahım bu da mı değil !
Bu sene ''Bak İsmail Kardeşim ...'' diye başlayarak bir yazı yazamadı ...
Yarım sıfır kazansak ya önümüzdeki ilk maçı !
Siyah-beyazın en keyifli birlikteliği ...
Beşiktaş bugün maalesef SAMİMİYETİNİ kaybetti !
Hepimizin başı sağolsun ...

2 yorum:

Pamukk dedi ki...

:(
Allah rahmet eylesin

Ömer Özlü dedi ki...

vallaha ne diyeyim oturdum ağladım, ne yapılır ki başka...