20 Temmuz 2009 Pazartesi

Marmaris ...

Marmaris …
İngiliz ve İskoçlular’ın ikinci adresi (ymiş) …
Vücudunda dövme yaptırmayanı adamdan saymıyorlar sanki …
Kadınlar beline , erkekler göğsüne …
Bu kadar güzel gözlü insan zor bir araya gelir …
Ve elbette şaşırdım ki ''şişkoluk'' …
Obezite ya da ne derseniz deyin …
Balık eti , dolgun , toplu demiyorum yanlış anlaşılmasın …
Şişko diyorum … Daha da ağırını buraya yazamıyorum …
Gördüğüm turistlerin %80’i tuvaletle sorunları olanlar …
Kalanları ise zaten anlatmaya kelimeler yetmez !
İrlanda ve Galler’den gelenler de olsa adaya dönecek burası .
Anfield Bar , Glasgow Rangers ve Red Devil’s (Manchester) …
Bunlar merkezde yer alan ve kulüplere özel bar & restaurantlar .
Beşiktaş , Fenerbahçe ve Galatasaray tişörtlü yağız gençlerimiz de dolanmıyor değil .
Tüm Marmaris tertemiz , sokaklarda bir çöp bile görmedim .
Şortlu polisler var burada .
Ortaköy’deki gibi milleti içeriye davet eden ağabeyler çok .
Konuştuğum kişiler en dolu sezonlardan birini yaşadıklarını söylediler .
Türk yok dersem abartmış olmam .
Sanırım bu yüzden gittiğimiz her yerde özel bir ihtimam gördük .
Tekne turu , aquapark , restaurant ve otellerde indirimli hizmetle karşılaştık .
Önce vatandaşıma diyen herkese teşekkürler …
Gece hayatı idare eder .
Ortada ve bar üstünde bir sürü uzun boylu kız .
Kötü figürlerle bizimkiler davet ediyor onları .
Who is fucking Alice türküsü bıkmadan buralarda söyleniyor …
Aynı şekilde hala Macerana . Ulan ne Macerana’ymış be !
Michael Jackson’un ölmesi burada megastarın yıldızını parlatmış .
Fona Dangeorus koyan Moonwalker olmuş , beyaz çoraplarıyla pistte .
Yanımda malum şahsiyet olduğundan memur zihniyeti hasıl oldu .
Gece 12 oldu mu uyku .
Bunu 10 sene önce söyleseler bir tarafımla gülerdim .
Değişmeyen tek şey değişim . Çok klişe oldu bu da lan .
Steak House çılgınlığını es geçmeyeyim .
Her taraf İngiliz damak tadına hizmet ediyor .
Şehir suyunda deniz suyu var . Sabun köpürmüyor .
Havuzdaki fazla klordan bir akşam gözlerimi açamadığım oldu .
Çay içecek yer bulduk , tatilin en güzel hadisesi tamamlandı .
Hadise demişken … :)

15 Temmuz Çarşamba 2009

2 yorum:

Veinsea dedi ki...

bayadır marmarise gelip te memnun olan insan yazısı okumuyordum, mutlu oldum :) o futbol barları son senenin modası hepsi aynı aileye ait, baya da iyi iş yapıyorlar açıkçası, michael jackson marmariste hic bir zaman ölmedi, senelerdir dansçılar onunşovlarını yapmaya devam ederler uzunyalıda. 15 senelik şarkılar da her zaman çalınır, macarena, saturday night falan olsun :)
Ayrıca bu suyun düzelmiş hali, barajdan önce daha kötüydü .)

t2 dedi ki...

Çok şanslısın dostum bu gönülde :)