7 Ocak 2010 Perşembe

Aman Amanlı Hava Sahası ...


Aman aman ...
Sene 1996 , Ekim .
Ver ben de içeyim dedim , demez olaydım ...
Susadım Çeşme'ye varmaz olaydım ...
Kısa Marlboro seni seviyorum ...
Benim ağzım kırmızı !
Tam 2008 Ekim'e kadar ...
Zaten diyorsunuz içersen Ekim'e ...
İçmezsen s.kime kadar ..
Eyvallah ...
12 sene hiç durmadan , en fazla 3 ay stop !
Günde 1 paket sağlam ohh ...
Sonra geçen sene bir ani bırakış ...
Rahatlayış ...
9 ay boyunca stop lambası dumansız ...
Sonra acı bir kayıp , acı yok rakı ...
Yenik düştüm duman - eski köprünün altında !
4 Ocak 2010 doğumgünüm koskoca bir adam oldum .
Hop dur bakayım sigara .
Artık yoksun bu vücutta .
Olur mu olur , işte bizimkisi Montaigne - Denemeler ...
3 gündür içmiyorum .
Bunda sigaraya gelen zamcıkların da payı büyük .
Pazar akşamı hiç bir yerde sigara yok , forza stok !
Ok. ! Buldum Cihangir'de bir yerde , 5,5 liralık Marlboro ...
Oldu mu size 6,25 , olur vallahi .
İki paket aldım son paketler babında ...
Sonra bıraktım , son dumansız hava banyomda ...
Ertesi gün tekel bayine çekirdek almaya gittiğimde ...
Yeni fiyat 7 lira ...
Lan ucuza mı kapattık son iki paketi 6,25 liraya ?
Ödeyin köpekler , beter olun naletler , içmeseydiniz banane !
Derken Back To The Fütursuzca , U Turn lan 5,5 yine ne oluyor lan !
Oğlum bak bırakıcam diyorum , arttırsanıza fiyatı .
Değerini biliyorum yaşamanın , nedir bu işin fiyatı ?
Oynamayın adamın asabıyla , sigara paket fiyatıyla ...
Lütfen zamcıklar yapın bol bol , siz zamcıksınız yaparsınız !
Geri vites yok .
Sigaraya son .
Yaşasın dumansız hava sahası , arkadaşın halı sahası !
Ama kışkırtmayın lan , çelmeyin aklımı ...
Alırım ha aklınızı ...
Aman aman ...

3 yorum:

Arkhe dedi ki...

Marlboro 5,5 Lira'ya inmiş. Tekrar başlayabilirsin. :)

Pamukk dedi ki...

zam geri gitti marlboro 5,5 :P

alper dedi ki...

ulan bizim burada hala 7 lira mına koyum.o kırmızı kartlardan beri samsun içmiyorum.o zamanlar samsun içerdim.ne öfkeyse bende ki:))

bu sene 5 yaşındaki kızımla inönüdeki gs maçına gideceğim.gsyi yenerske bırakmaya söz verdim kızıma.umarım yeneriz bende bırakırım.