18 Ocak 2010 Pazartesi

Körler Sağırlar ...

7 Haziran 2009 , Pazar

Yıldırım Demirören : Çakar gibi kişiler sayesinde Türk futbolu değer kaybediyor.
Ahmet Çakar : Doğru doğru . Ben de haftaya paf oyuncusuyla çıkarım sahaya .
Yıldırım Demirören : Yok sen ufak Ahmet Çakar'la çık . Terbiyesizce konuşma benimle . Beşiktaş Kulübü Başkanı'yla konuşuyorsun ...

17 Ocak 2010 , Pazar

Ahmet Çakar : Bugün ben sizi yanlış tanıdağıma inandım . Ne kadar içten olduğunuzu gördüm , sizi televizyondan görenler bugün başka biri ile tanışmış oldu . Gülün başkanım gülün , gülmek size yakışıyor ...
Yıldırım Demirören : Mmmmhhhh , mhhhhhh (Gülümseme ifadesi) ...

3 yorum:

AcıbadeM dedi ki...

İçten pazarlıklı cümleler bunlar. Rakip eleyici bir tavır. 'Bu adam seçilsin de Beşiktaş hepten bitsin o zaman ben de güleceğim' diyordur içinden...

Pamukk dedi ki...

çakar haklı. biz de yanlış tanımışız sayın başkanımızı

bilmeyen inanmıştır valla yazıklar olsun

alper dedi ki...

ahmet çakara vahap beyaz ile birlikte sövmemizin hikmeti varmış demekki.intikam alıyor aklı sıra.