8 Ocak 2010 Cuma

O Yıldız Da Sizin Olsun !


''Zamanının Şampiyon Kulüpler Kupasında oynayan Beşiktaş'a yurt dışında ülkemizi temsil ettiğinden dolayı verilmiş olan yıldızını her kulvarda , tartışmada , isyanında , platformda söyleyen , söylemekten dilinde tüy biten ; Beşiktaş'ın haksızlığa uğradığını dillendirdiğimizde ''Otur yerine önce o yıldızı nasıl taktın onu söyle'' diyen mantığı davet ediyorum sanık sandalyesine hakim bey ! Bakalım ne diyecek , nasıl hesap verecek , federasyonun Uefa'dan fikir alıp saydığı 2 şampiyonluk hakkında kin , nefret ve öfkesini nasıl kusacak merak ediyorum hakim bey . Ayrıca herkese sormak istiyorum fotoğraftaki güzel adama hanginiz güvenmezsiniz ? Hanginiz bu adamın kirli , kötü , pis , yalan , haksız bir iş çıkaracığını düşünmektesiniz ? Cidden soruyorum nedir bu Cenk Koray öfkeniz , onun gibi önce insan sonra Beşiktaşlı olan adamdan istediğiniz ? Yoksa siz önce Galatasaraylı ve Fenerli misiniz ?''

Sanık ve tanık sizsiniz , en iyisini siz bilirsiniz !

6 yorum:

0. Tekil Şahıs dedi ki...

eğer cenk koray'a da laf ediliyorsa başka birşey demiyorum ben. "insan" kavramının en somut örneklerinden birisi için abuk sabuk konuşuluyorsa yokum ben. meydan sizin, alın yıldızlarınızı oynayın, kendinizi tatmin edin.
hatta benim o güzel amblemimin üzerindeki, o kutsal formamın güzelliğini bozan o çirkin yıldızları da alın, paylaşın. ihtiyacınız vardır.
bana amblemimdeki kırmızı fonda, hilalin üstündeki yıldız yeter. gayrısı sizin olsun.

Adsız dedi ki...

hadi sizin dediğiniz olsun ulan 11 şampiyonluğumuz var...hatta 1 şampiyonluğumuz olsun hadi, yine de en büyük Beşiktaş ulan!

Oz dedi ki...

Ben Beşiktaşı (hem semt hem takım olarak) seven bir Galatasaraylıyım.

Ama sizin ezik kompleksli tavırlarınızı görünce beşiktaşa karşı bir tiskinti geliyor ne yalan söyleyeyim...

Adsız dedi ki...

en büyük eziklik antremanda kendisini izleyen fenerliye cep telefonu marşı yüzünden fırça atmak değil midir?

tahammülsüzlük değil midir en büyük eziklik?

Oz dedi ki...

eziklik 100.yıl belgeselinde şampiyonluğumuzu aldılar diye ağlamaktır.

Bizim 100.yıl belgeselimizde veya unutulmaz maçlar dvdmizde bir tane fener beşiktaş maçı bulamazsınız.

Eh onca milan, madrid vb maçını eleyip beşiktaşa gönderme yapacak halimiz yok herhalde...???

Adsız dedi ki...

Esrarengiz çantalarla ona buna 'gönderme' yapmaktan iyidir!

İstersen hak edilmiş şampiyonluklarla gaspedilmişleri değiştirelim...Ondan sonra size 'gönderme' yapmıycaz söz!