5 Mart 2009 Perşembe

Sigara






















Hacettepe karşılaşması . Ertuğrul 'un son maçı . Batuhan attı ilk golü . 2-1 kazandık . Çıktım maçtan Ataköy 'e gittim . Bizim çocuklarla kağıt oynadık . Gece oldu , tahminen 24.00 civarı . Herkes kalktı ayağa . Gidiyoruz . Durun dedim son bir sigara içeyim öyle kalkalım . 5 dakika sürdü o sigara . 12 sene sonra ilk defa söndü . Bir daha da yanmadı zaten . Tarih 5 Ekim idi . Bugün 5 Mart . 5 ay geçmiş tam . Ne Batuhan kaldı ne Ertuğrul . Hacettepe ile bu sefer Ankara 'da karşılaşacağız . Hayat devam ediyor . Ama sigarasız . Yani anlamlı , güzel , temiz , sağlıklı . Rakı istiyor iç ulan diyor karşı koyuyorum , takım yenik duruma düşüyor yak bir efkar sigarası diyorum kendi kendime kızıyorum . Allah yardım ediyor bir taneden bir şey olmazı denemedim hiç , denememek de lazım zaten . Gayet yolunda işler ve ben de mutluyum . Darısı ben bırakmak istemiyorum zaten abi diyen tayfaya .

Hiç yorum yok: