20 Ocak 2010 Çarşamba

Önce Zikret Sonra Fikret ...

Lig Tv seyrediyorum gece gece , alttan altyazı şeklinde Clark Gable sanki ; Fikret Orman Y1D1 virüsüne kapılmış başkan vekili olmuş Murat Kekilli ! Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz demeden önce sizlerle paylaşayım istedim gelen yorumlar üzerine şu andaki başkanı seveneleven bir ilk 11 bulamadım . Haklıyız , İstiklal'deki Milangaz adı altındaki kötü inşaat görüntüsü gibi sevmiyoruz bu adamı . Sevmeyince de kim girse listesine , kim ben de onunlayım derse sallıyoruz atıp tutuyoruz . Ben Lig Tv yalancısının yalancısı oldum kahvedekiler hiç inanmadılar , haklılar . Gitti koyunlar ! Ben hata yaptım hiç araştırmadan bir haberi sizlerle paylaştım , paylaşıldıkça büyüyen tek şeyin sevgi olduğunu unuttum kaldım . Her yaz mevsimindeki meşhur slogan gibi Ormanları Yakmayın söylemini Fikret Bey kendisi doğruladı ve mevcut ıssız adaya adaylıkla güruh yaratmak istemediğini belirtti , sevindik . Tanımam etmem ama efendi bir adama benziyor kendileri . Varsa oy potansiyeli bundan yararlandırmadı tüpçü bayisini . HAYIRlı olsun cümlem cümlemiz için geçerli , tek sevdamız Beşiktaş diye tutturuyorsak tek tutanacak dal Gülengül Altınsay ! Ve dolaylı Murat Aksu'dur düşmanımın düşmanı benim oyumdur , oyyy ne hallere düştük ya o da ayrı bir yazı konusudur . Ben araştıramamacı gazetecilikten örnek vererek Fikret Bey'in açıklamasına sitemde yer vereyim , sitemlerinizi de bundan sonra göz ardı etmeyeyim ...

Orman son kararını verdi
Beşiktaş Kulübü'nde yaklaşan olağan seçimli genel kurul toplantısı öncesi eski başkan adaylarından Fikret Orman, aday olacağı ve bir başkan adayının listesinde yer alacağı iddialarına açıklık getirdi.

Fikret Orman, yaptığı yazılı açıklamada, ay sonunda gerçekleştirilecek seçimlerde aday olmayacağını yineleyerek, şunları kaydetti: ''İki aday arasında yaşanan bu seçim sürecinin başından beri aday olmayacağımı ve hiçbir kişinin listesinde bulunmamın söz konusu olmadığını, Beşiktaşlıların beni görmek istediği yerin belli olduğunu açıklamıştım. Bu dün de, bugün de, yarın da aynı konumdadır. İki adaya başarılar diler, Beşiktaşımıza hayırlı olmasını dilerim.''

1 yorum:

alper dedi ki...

MERHABA TUNÇ.YAZACAK YER BULAMADIM AMA BELKİ BLOGUNDA DEĞERLİNDİRİRSİN DİYE KENDİ YAZDIĞIM BİR ŞEYİ PAYLAŞAYIM SENLE.BU ARADA MESLEĞİM ECZCAILIK.SON GÜNLERDE TVDE ZATEN YETERİ KADAR ADIMIZ GEÇİYOR.BELKİ BİLDİĞİN AŞİNE OLDUĞUN ŞEYLERDİR.

Ödeme kurumunun Sgk değilde Tekel olduğunu düşünelim.

Reçeteye yeni rakı yazılmış.

Raporsuz ödenme şartları
En son değişen uygulamara göre sadece psikiyatri ve nöroloji uzm dr tarafından 1 sefere mahsus yazılabilir. Ya da bu dr ların bulunduğu sağlık raporu ile tüm dr lar tarafından yazılabilir. En fazla 20 cc ödenir. Teşhiste rapor teşhislerinden biri mutlaka yazılmadır. Doktorlarımızın bu ürünü reçetelendirirken dozlamasına ve uyarılara önem vermeleri gerekmektedir. Optimum kullanımı ise akşam 1*1 balıkla beraber soğuk tüketilmelidir. Reçetede doz ne yazılırsa yazılsın sistem 1*1 haline çevireceğinden hastaların uyarılması durumunda ellerindeki ilacın erken bitmesi ve mağdur olmalarına engel olunacaktır.

Sistemde kamu eşdeğeri geçen Burgaz rakı üretime ara vermesi (tmsf el koydu) nedeniyle sistemden çıkarılmış, Efe rakı fark çıkarmakta, Beylerbeyi rakı ise firma kamu iskontosunu değiştirmeyi kabul etmemesinden oluşacak zarardan dolayı, eczacılarımızın (pardon tekel bayiilerinin) dikkatli olmasında yarar vardır.

Raporlu ödenme koşulları
Düzenlenen raporlarda etil alkol+anason birlikte olmalı ve tedavi şeması yazılmalıdır. Eğer özel bir ürün seçilecekse (örn:Kara Efe rakısı, 3 distile Beylerbeyi, Yeni Rakı altın serisi) bu raporda özellikle belirtilmeli ve ürünün kullanımı konusunda kendisinin ve ailesinin eğitim aldığı yazılmalıdır. Raporda kişi 6 ay boyunca arpa suyu (bira) ile tedavi edilmiştir ve ispirto kullanımı GIS intolerans oluşturmuştur yazmalıdır.
Rapor teşhislerinde geçim derdi huzursuzluğu sendromu, eşim ekmek istedi alamadım moralim bozuk hastalığı, bugün doğum günüm babamın öldüğü yaştayım hastalığı, kronik tuttuğum takım yenildi sendromu, ya da 1 defaya mahsus olmak üzere Sgk sözleşmeyi iptal etti başım alıp nere gidem teşhisi de olabilir. Bu teşhisler dışında ilacın verilebilmesi için Tekel'in işletme şefinin onayının ayrıca alınması gerekmektedir.

Yatan hasta ödenme koşulları
Tedavi gören hastanın 2.basamak (meyhane, bar ve bazı küçük lokantalarda) tedavilerinin tümü karşılanacaktır. 3. basamak olarak bilinen sahil kenarı balık restoranlarının anlaşmalı olanlarda tedavi yapılacak ancak ödeme 2.sınıfta ödenen rakamlardan olacaktır. Sarf malzemesi olarak 1 adet büyük su ya da şalgam suyu ödenecektir. Reçetede en fazla 2 meze ve 1 sıcak yazılabilir. Ara sıcaklar extradır ve hasta tarafından bedeli ödenir. Bu ürünler tek başına reçetelendirilemez. Yanında mutlaka rakının yazılması gerekmektedir.


NOT: Mezuniyet sonrası çalıştığım bir eczanede ortopedi uzmanı hastaya çok kızmış. Bağkur karnesine resmi mühürlü reçeteye yeni rakı yazmış. 3*1 balıkla beraber soğuk tüketilecek yazıyordu. hasta bizim eczaneye geldi ve ilaçlarını istedi. Tabi ki biz hastayı tekel bayii ne yönlendirdik. Bu olayın bizzat canlı şahidiyim.

saygılarımla