8 Ocak 2010 Cuma

Galatasaray'dan Nefret Ediyorum !


Galatasaray'dan nefret ediyorum ...
Bu öyle böyle bir nefret değil !
Hani insan devamlı yanılmak ister ,
İyi yönünü görmek ister ,
Sevmek ister , diğerine oranla tutunmak ister ya ...
Seveceğine ...
Sevmek istediğine ...
Ben artık hepsinden vazgeçiyorum ...
Çünkü ben Galatasaray'dan nefret ediyorum ...

Küçük bir çocuktum dün gibi hatırlarım ...
Malatya'ya giden arabaların içine çocuksu sevinçlerimi koyduklarını ...
Bünyamin'in cansiperane bir şekilde son anda çizgiden çıkardığını ...
Arabalarla poz veren sarı - kırmızılı formaları ...
Bu daha birşey değilmiş ve bana özel de değilmiş ...
Öncesi de varmış onun adı Galatasaray'mış ...
Ben hayatta değilken Turgay Demirel ve Faruk Süren başrolündeki
İlk basketbol şampiyonluklarını ...
Yabancı oyuncuları bir günde Türk yaptıklarını ...
Kanunların en hassas noktalarını kendilerine göre ayarladıklarını ...
Sonra para , teşvik primi , şike gibi kavramları Türk futboluna soktuklarını ...
Ali Tanrıyar'ı duymuştum o meşhur lafından sonra
Sanırım ben ölmüşüm ...
Sevmeyen ölsünmüş ulan ben tüm çocukluğumda öldüm ...
Sevsem ne olur sevmesem ne olur ...


2 şampiyonluk bilirim 13 yaşıma kadar ...
Esasında bilirim de bilmemezlikten gelirim ...
İlk yarı annemin astığı bayrakları kaldırırken ,
Bizde sonuç 1-1 idi ve katilimin adı Zalad idi ...
Doksan artı üçyüzkırkaltıda beni vuranın ismiydi Arif ...
Ah keşke Ozan olsaydı razıydım ...
Nağmağlupsun dediler Sabri Çelik'i verdiler ...
Vahap Beyaz bir gün düdük oldu diğer düdüklü tencereler şimdi neredeler ?
Ahmet Çakar - Alpay Özalan - Hakan Şükür üçlüsü anca penaltıda buluşurlar !
Dakika 90 , yan gel Osman !
Mehmet Ağar ve Susurluk için 1 dakika karanlık eylemini anladık
Peki neden Mehmet Ağar ve Fatih Terim işbirliğinde elele 4 sene her yer aydınlık ?
Bana uçmayı anlat Arif , bana itirazı anlat Okan , bana tükürmeyi anlat Filipescu !
Bana 6 maç ceza verilirse ülkeyi terkederim diyen Hagi'yi anlat Erol Ersoy ?
5 maç . Şşşşttttt !

Nalga geçer dalga , Tufan nerede senin kafan ?
Devran döner , yönetici gelir yönetici gider ...
Pislik yapışır kalır , Galatasaray neden hep aynıdır ?
Tanju Çolak itiraf etti yıllar önce yaptığı şikeyi ...
Ünallar , Şehmuzların pazara çıktı ipliği ...
Tribünlere yarı yarıya iken ayıran yöneticinin ismi peki ?
Ya doping iğneleri ...
Neyse deşme oğlum geriyi ...


Neden bir camia tarihi boyunca böyle şeylerle anılır ?
Ve neden daima Galatasaray bu tür şeyler ile bir tutulur ?
Başarıya giden her yolun mübah olduğu
O meşhur lisede karatahtada mı yazmaktadır ?
Yönetime giren , Florya'nın suyunu içen
İçin de mi aynı yol geçerli olmaktadır ?
Ne yani yalan mıydı Prekazi ve Tanju'nun golünde akan gözyaşlarım ?
Uefa Kupasını kaldırınca bir Türk takımı tura çıkmasa mıydım ?
Real Madrid'e köşeden takarken Jardel camı açıp bağırmasa mıydım ?
Hala içten içe yabancı bir takıma karşı Galatasaray'ı tutmak mı ...
Tutanacak kalmadı dalım !
Belki biraz Harry Kewell hastasıyım ...
Belki Ergün Pembe , Taffarel biraz da efendi adamlar yanındayım ...
Ancak yetmiyor varın kesin cezamı maalesef bir nefret düştü payıma ...
Adı Galatasaray , kalmadı söyleyecek başka lafım ...

23 yorum:

Adsız dedi ki...

istediğin yerini yırt abicim ha birde dünyada herşey değişirde 8 taş ve fenevlilerin ezikliği değişmez baki kalır

mondo trasho dedi ki...

Joe dalton gibi olmuş. red kit'ten nefret ediyorum nefret nefret... hehe.

FBA dedi ki...

ezikliğin ne demek olduğunu bilmemek ne acı bir şey adsız kardeş

0. Tekil Şahıs dedi ki...

bu post'un altına bu yorumu yapabilmek... büyük özgüven valla dicektim ama isimsiz olduğunu farkettim sonra. sorun yok yani.

Erdem Karakuş dedi ki...

Valla sen şimdi bu sebeplerden Galatasaray'dan nefret ediyorsan Fenerbahçe'den de nefret ediyor olman lazım. Ha etmiyorsan o zaman fanatizm oluyor yaptığının adı.

Oz dedi ki...

İyi yazmışsın güzel kardeşim. Nefret et tabi, herkes sevecek diye bir şey yok.

Ama bir boş vaktinde de 1986 şampiyonluğunuzun gollerini özetini seyret. Ben küçüktüm çok ağladım, seyredemedim demek bahane değil...

Olmadı yaşının yettiği 2003 senesini bir hatırla. Ali Aydına ne oldu, Muhittini kimler koruyor bunları bir gözden geçir.

Galatasaray kanunların açık noktalarını kendine yontuyor demişsin. O kanunların aradığı suçluları yurtdışına hangi kulüp kaçırıyor, onu bir öğren.

Galatasaraydan yine nefret et sen, ama Küçük Emrah gibi kaşlarını kaldıra kaldıra mazlum pozlarında dolaşmadan nefret et.

hasan dedi ki...

Nefretin sadece Galatasaray uzerine olunca anlasiliyor ki zurriyet ercan dan farkin yok.
Memlekette gercekten yoneticiler uzerine bir nefret olsa anlarim ama seninki alenen fanatizm ve icinde biriktirdigin nefret. Zurriyet ercandan farkin yok sende de kusmuk kusmuk nefret var.

Seyyid Ali dedi ki...

1986da averajla kaçan şampiyonluk ve 2003deki sinan vakası hatırlatılmış, ayrıca 1994-1995de antep-samsun-antalya ve bu g.saray durdurulmalı söylemlerini de unutmayalım.2001deki şampiyonluk sonrası Aziz başkanın bu takımı ben şampiyon yaptım demesini de.1993de 8-0 lık maç hatırlanır ama o ankaragücüne aynı sezon 6-0 ve 4-0lık bjk galibiyetleri ve benzer sonuçlarla ankaragücünün başka takımlara yenildiği unutulur.Son maç öncesi zaten 2 averajla önde olan takım neden bu kadar kassın ki.Tüm takımların geçmişinde mutlaka iyi kötü hatıralar var, salt iyi salt kötü yoktur.
Seba döneminden sonra yaşanılanları,küfürle 2 başkan göndermeyi, gökten gelen 2 şampiyonlukla yıldız takmayı hazemedeceksiniz ki diğerlerine de dil uzatacaksın.

Tunç Bozacılar dedi ki...

Ne demek istediğim anlaşılmayınca ya da anlaşılmak istenmeyip de sen önce kendine bak mantığıyla laf geçirmece oynandıkça ben Galatasaray'dan bir ömür boyu daha nefret edeceğim zira aklı başında bir cevap aradım cevapsızlara baktım bulamadım !

Öncelikle toplu bir cevap niteliğinde birşeyler yazayım da sizin yaptığınız gibi suçlamak yerine genel görüşümü bilgilerinize sunayım ...

Benim Galatasaray'dan nefret etmem beni bağlar , Sinan Engin ya da Alaattin Çakıcı 'yı değil . Hele ki insansak kişisel duygularımız sözkonusuysa bir çocuk gözüyle göz göre göre 2 şampiyonluğunuz çalınırsa ve de bu medya yoluyla ispatlanmışsa (Malatya&Doğan - Zalad&8-0)) nefret de ederim , kin de kusarım hatta tiksenebilirim de ... Bir daha söylüyorum , Bu beni bağlar ...

Bir arakadaşım demiş ki bu sebeplerle Fenerbahçe'den de nefret etmen gerekiyor ki hiç alakası yok . Örneği yok , Beşiktaş - Galatasaray yarışır Galatasaray şampiyon olur bir şekilde . Ancak Beşiktaş - Fenerbahçe yarışır kimin şampiyon olacağı bilinmez . Nefret etmesem de sevmiyorum Fenerbahçe'yi ama en azından bu güne kadar denk gelmedi bir şaibe , dedikodu , prim vb. Fenerbahçe'den nefretimin sebebi onların rakibim olması , Galatasaray'dan nefretim rakibe saygısız oluşları . Fark sadece bu , ha bu arada nefret nefret deyip de bu sevimsiz kelimeyi kullanmak da istemiyorum . Nefret etmek deyince odama Adnan Polat'ın resmini asıp da taşladığım falan yok ya da İnönü'ye geldiklerinde misafir olarak kavga çıkarmışlığım yok . Çok kişsel ,duygusal ve insansı bir duygu bu . Hiç zannaetmesem de saygı duyulası olduğunu düşünüyorum ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

1986 yılının gollerini seyret diyen arkadaşıma sen de 1073 yılının taçlarını mı seyret diyeyim , bu nedir ya ? Bana Türk futbol tarihinde hakem hatalarının en fahiş şekilde yapıldığı 3 olay say dersem ; Metin Tokat Van maçı voleybol servisi , Bir hakemin Beşiktaş'a gol atması , dünyada elle atılan golün sayılmadığını gören bu gözlerin elle atılmayan bir golün iptalini elle oynadı diye iptal eden bir hakem var mıdır - 2 sene önce Ankaraspor maçı ve 5 kırmızı kartlık akıl tutulması Samsun maçını söylemeden geçebilir misin sen ?

İsyanım belki haksız belki duygusal ama kesinlikle insanidir . Bunların Galatasaray'a düşen payını zaten blogda yazdım , hak çalmak , futbola doping , teşvik primi , şike , dedikodu ve yabancı oyunculardan haksız faydalanma gibi kavramları herhalde Sarıyerspor sokmadı öyle değilm Mİ?

Tunç Bozacılar dedi ki...

Yöneticim yurtdışına kaçırıyorsa mafyayı allah belasını versin bin kere benim gönlüm rahattır , ali aydın ve muhittinli cümleler kuran adamın bir gram şaibeli işi varsa , mevcutsa ben küme düşürülmeye razıyım . Beşiktaş'ın olduğu bir yerde kirilik olmamalıdır . Peki siz kendi kapını temizle önce diyen zihniyet siz hazırmısınız peki sevgili Ergun Gürsoy ile Adnan Polat bedellerini ödemeye ? Bana açıklar mısınız Mehmet Ağar ve Haluk Ulusoy ilişkilerinizi mi diyeyim ? Ki diyorum , isyanım rakibe saygısızlık yaparak hak çalma meslesi ile başarıya giden her yolun mübah sayılması ... Yoksa aynısını YD yapıyorsa ; ki yapar yapmazsa şaşarım gurur duymam , sizin hasır altı şampiyonluklarınızla mutlu olmam , olamam . Belki de o yüzden Beşiktaşklıyım ne dersiniz ha ?

Nefretimi Ercan Saatçi zihniyetiyle açıklayacak kadar küçülmeyin , beni aynı potada eritmeyin üzülürüm ...

Tunç Bozacılar dedi ki...

Ki hala yüreğimde çoğu Beşiktaşlıda olmayan bir merhamet var , yüce başarılarından ötürü , Avrupada Türkiyenin ismini duyurduğundan ötürü yine de maalesef hay aksi bir sempatim var , vardı , var olacak gibi . Ancak işte sizin gibi bu kendi kapısının önüne bok atanları , kendi kapısının önünü süpürmeye davet edenler yüzünden o sevgi kırıntıları da kalmıyor . Gözüm yaşararak izlediğim , sevdiğim , sevindiğim sarı kırmızı renkler (ki tribün kovalayan , futbolu seven bir insanın mümkün müdür bu denli nefreti abartmayın) yokuluyorlar . Çünkü Nalga affediliyor , Galatasaray yine bir şekilde yolunu buluyor , asla adının önüne yakıştırılan ŞAİBE gitmek bilmiyor , gidemiyor , bitemiyor ...

Yoksa hastasıyız Harry kewellın , canımız kadar bağırımıza basarız . Hagi gelsin evimde çalım atsın bana bayılırız ...

Demek istediğim çok başka , anlayana !

aamet jr. dedi ki...

Şaka gibi lan, adam 2003 senesini hatırla diyor. Aklımızdan çıkıyor mu, bi sorsana önce.

Şunu kafanıza sokun arkadaşım. Bazı Beşiktaşlılar Gs'dan nefret eder. Ama 80-85 arası doğmuş her Beşiktaşlı Gs'dan nefret eder. Çünkü çocukluk hafızası sağlamdır. Unutulmaz kolay kolay

tolga.. dedi ki...

fenerle uğraşırız gs'den nefret ederiz ! nefretimizin sebebini t2 çok güzel açıklamış zaten !!

Ekrem35 dedi ki...

şaibe,sahtekarlık,şike,teşvik,ergün gürsoy, doğan marka otomabiller, 92-93 sezonu, arif,hagi,bülent korkmaz,hasan şaş,hakan ünsal,arif tüm bu saydıklarım şaibesarayı anlatıyor.

bazen tufan bazen cemal sahtekarsın galatasaray...

eğer gsli arkdaşalar bu skandaldan sonra ligde kalmayı ve -5 puanlarının silinmesini sindirebiliyorlarsa afiyet şeker olsun.

keşke italyada ki gibi bir araştırma ligimizede yapılsa da görsek gsnin pisliklerini.

nefret etmemek gerçekten imkansız gsden.

Unknown dedi ki...

Ne yani yalan mıydı Prekazi ve Tanju'nun golünde akan gözyaşlarım ?
Uefa Kupasını kaldırınca bir Türk takımı tura çıkmasa mıydım ?
Real Madrid'e köşeden takarken Jardel camı açıp bağırmasa mıydım ?
Hala içten içe yabancı bir takıma karşı Galatasaray'ı tutmak mı ...
Tutanacak kalmadı dalım !
Belki biraz Harry Kewell hastasıyım ...
Belki Ergün Pembe , Taffarel biraz da efendi adamlar yanındayım ...

rezalet!

delgado dedi ki...

verilen cevaplara bak yahu. yok 86yı unutmayın, 2003ü unutmayın. hala aradaki farkı anlayamadınız sanırım, bak adam ne demiş eğer tek bir şike bile yapmışsa takımım küme düşsün razıyım demiş, sizin gibi sunulan 1000 kanıta karşılık 1 havada kalan iddia itham edip bir "utanmamazlık" etmemiş. farkımız ordadır belki ha? 2003te çatır çatır top oynadı takım şampiyon oldu, artistliğe lüzum yok. takım avrupa'daki en iyi sezonunu da o sezon geçirdi, türkiye'de hiçbir takım karşısında da duramadı. hani siz 96-2000 arası avrupa'da çılgın atmıştınız ya, hakemlerin kıyak geçmesini kabullenmeyip "o zaman avrupa'da nası amuğa koyduk yeaa" diyodunuz. alın bu da bizden olsun o zaman.

blogger dedi ki...

bu kadar ağlamayın be abi, biraz bakın kendinize

Adsız dedi ki...

Yazı da yazının altına yaptığınız yorumlarda çok güzel...

Beşiktaşlı arkadaşlarıma senelerdir anlatmayı beceremediğim gerçekler bunlar.

Bunun adı farkındalık...Sizin de şuyunuz var ama diyen Galatasaraylılarınki ise aymazlık...

Salih dedi ki...

Hakikaten komik oluyorsunuz. Bu yazıyı yazan arkadaştan saatlerini harcayıp bir de beşiktaşınızın ahlaksızlıklarını anlatan bir yazı yazmasını istiyorum. Ama yok siz sadece çamur atarsınız, sizler hepiniz doğrusunuz, hepiniz adamsınız. Diğerleri değil.
Mastürbasyona devam beyler...

Adsız dedi ki...

sen adını bile yazamayan adamı kaale alma abi, harbi yırtma bir tarafını, yırtık olursun bunlar gibi...

efe dedi ki...

nolur galatasarayı sev. yalvarırım.

Mehmet Dinler dedi ki...

Altına da imzamı atarım bu yazının