21 Ocak 2010 Perşembe

Sabahtan Gördüm Seni Çok Yeşil Geldin Bana ...


Bir tek ben mi yadırgıyorum acaba bu kadar çok yeşili Ertuğrul Sağlam üzerinde ? Nedense çok yeşil geldi bana allah allah ! Yakıştıramıyorum desem tam anlatamam düşündüğümü , ne bileyim garip geldi işte ilk gördüğümde . Hala da bakıyorum bir şeyler ters gibi . Lan yoksa git gide daha mı fanatik oluyorum ben ! Yok yok garipsediğim Ertuğrul Sağlam'ın yeşillenmesi , Bursa ile olayın alakası yok . Yoksa var mı ? Ne oluyor bana ya , Hulk mu oldum ki acaba ?

1 yorum:

B U Z G İ B İ G O L dedi ki...

intikam, burukluk, ispat telaşı, hint kumaşı sendromu, ders verme hırsı... nasıl tanımlarsanız tanımlayın... fotonun bende çağrıştırdığı direkt şu: türbe yeşili... O'nda da eğreti durmaz hani... neyse... bende çok kategoristmi oldum ne???