13 Ocak 2010 Çarşamba

Kardeeeeş , Bırak Artık ...


Şapka çıkarmak saygı ifadesi sayılmaktaysa Beşiktaş tribünlerine tüm şapkalar fora . Boşu boşuna denmemiş for(z)a Beşiktaş be ya ! Yaratıcılık sıkıntısı çeken ülkeye en güzel malzemeler yine bizim tribünden . Nasıl sahiplendim ama ! Ezel ; son yıllarda gördüğüm en güzel dizi , gerçi Süper Baba'dan beri ara verdiğim televizyon-dizi dünyasından sonra beni aptal kutusuna kilitleyen tek sürükleyici . En baskın karakteri ve olayın kilit ismi Ramiz Dayı karakteriyle Tuncel Kurtis abimiz . Kendisine en fiyakalı saygılarımızı belirtiriz . Dün akşam maça maalesef gidemedim ve kalabalık bir ortamda bulunduğumdan tribündekiler neler söylediler anlamamıştım ; Acıbadem ve 1903 rumuzlu Beşiktaşlı dostlara söyledim sağolsunlar aşağıdaki tezahüratı yolladılar . Birileri Ezel'i kullanacaktı ve illa ki Ramiz Dayı'dan bahsedecekti , bu da ülkenin en yaratıcı taraftarında vücut buldu . Yıldırım Demirören gizli özne , mesaj ise apaçık ;

Akıl alsana akıl alsana Ramiz Dayı'dan akıl alsana ...

Hiç yorum yok: