26 Kasım 2009 Perşembe

Ne Güzel Şey Galibiyet

Şimdi bu Beşiktaş nedir yani ?
Ne yapmak istiyor ?
Bir maç önceki akıl neredeydi ?
Şimdi kafanı duvarlara vursan nafile !
Wolfsburg'a hiç birşey oynama İnönü'de .
Git Düşler Tiyatrosunun perdelerini indir .
Forza perhizli lahana turşusu !
0-1 ...
Skordan öte konuşulması gereken destanın kahramanları .
Rüştü başta olmak üzere ve hocayı es geçmemekle birlikte ...
Helal olsun diyorum ...
Bu ne güzel bir defans anlayışıdır .
Kim gol atacak bu takıma merak ediyorum !
Ankaragücü - Trabzon - Fenerbahçe - Manchester !
- Kaç gol yedi bu takım bilen var mı ?
- Ben biliyorum sıfır .
- Otur sıfır !
Şaka gibi .
Dün İbrahim Kaş'ına bile ısındım ben .
Boliç'in golünün aynısını atan Tello'yu bile özlemişim .
Tello'nun takımdan kopmaması için gol atması ...
İyi oldu .
Şimdi Delgado düşünsün .
Fink ve Tello kalır gibime geldi .
Bobo yolcu mu değil mi yakın zamanda belli olur .
Toraman'a büyük geçmiş olsun .
Maç öncesi kadroda görünmüyordu .
Sonra bir baktık ilk 11'de .
Gazetecilikte bir numara Hürriyet Spor yine görev başında .
Arkadaşım söyledi maç anında haberi kaldırmışlar .
Kaldırsınlar kendilerini bir tuşla .
Saati geldi !
Mustafa Denizli İsmail'i oynattı İbrahim'in önünde .
40 yıllık Old Traffordlu gibi bu Köybaşı .
Bu çocuğu çok seviyorum .
Şimdi İnönü'de CSKA'yı 2-0 yen .
Manchester berabere kalsın .
Fenerbahçe ve Galatasaray'ın yanına git .
Zor mu ? İmkansız değil en azından .
İnönü'de 2-0 olabilir de .
Almanya'da beraberlik nasıl olacak bakalım .
Bu Beşiktaş olduğu sürece herşey mümkün .
Bir kez daha hayırlı olsun galibiyet .
Bayram artık daha huzurlu geçecek ...

Hiç yorum yok: