16 Kasım 2009 Pazartesi

İzmir'de Fenerbahçe Maçı

İzmir'e gitmek için havaalanındayım Cuma günü .
Arkadaşı bekliyorum .
Elimde takım elbise , diğerinde bavul ve ağzımda sigara .
5 dakika olmadı arkadaş geldi .
Üstü başı herşeyi siyah beyaz en büyük Beşiktaş .
Dedim ''Hayrola maç mı var ?'' .
''Yuh'' dedi .
''Yarın akşamki maçı bilmiyor musun ?
Her zaman her yerde en büyük Kartal'' dedi .
Ne maçı oğlum dedim saçmalama .
Hadi maç olsa biz şimdi gidiyoruz İzmir'e , ne alaka?''
''Fenerbahçe maçı yok mu abi yarın akşam ?'' ...
Demesiyle elimdeki askıyla aduket ...
Diğer elimdeki bavulla dalsım dalsım yapmam çok sürmedi ...
Haftaya lan haftayaaaaaaaaa diyordum en son check-in işlemi sırasında bunu içeriye bavul niyetine verirken ...
İzmir'e gidince aldık bunu bagajdan ...
Kargo bölümü sağolsun pürüpak olmuştu ...
Ancak yine de cevval hali gözden kaçmıyordu .
Kıpır kıpır aymaz ...
Lan dayanamadım ...
Dedim konuş ...
''Abi'' dedi .
Haftaya Fener maçına bilet bulur muyuz ?

Hiç yorum yok: