23 Kasım 2009 Pazartesi

Beşiktaş Üçlü Çektirdi Fenerbahçe'ye !

Kanırta kanırta yenelim demiştim , cahil cesareti işte benimkisi . Son 5 yıldır üçü şampiyonluk maçı olmak üzere kaybettiğin rakibine karşı ; başkanı , taraftarı , hocası ve saha içi organizasyonu sorunlu olan bir takımdan farklı galibiyet bekle ! Olacak iş mi canım bu ? Ancak çocukluğunda en çok Fenerbahçe galibiyeti görmüş bir Beşiktaşlıyım ben . 5 sene boyunca mağlubiyet nedir bilmem ben . 4 farklı 5 farklı kazandığımızı hatırlıyorum ben . En kötü zamanımızda Fenerbahçe'nin ilaç olduğunu biliyorum ben . Ne yani bilinçaltıma kazınmış sarı lacivert , çıkar mı hiç ! Gördüm mü galibiyet isterim . Alışmışım kudurmuştan beterim . 2'de 1 muhabbeti yapanları bu iki sayının toplamıyla selamlıyorum . Mehmet Topuz'un şimdi artık gerçek bir Fenerbahçeli olduğunu düşünüyorum . Öyle ya ezeli rakibine gol atan gerçek bilmemneli oluyor ya hani ; Beşiktaş - Fenerbahçe derbileri için durum başka ! Layığını buldu . Bir gün herkese Devlet Bahçeli olacak şapkasını alsın önüne koysun . Ya da koymasın banane ! Twitter Kazım'ın kırmızısı öngörülen bir durumdu . Fırat Aydınus'un hakem , Kazım'ın laçka yapısını düşündükçe ben daha çok Ferrari'ye atacağı kasti tekme ile bekliyordum ki böylesi daha hoş oldu . Fuck you meeeen ! Benim galibiyette ne kadar payım varsa (bağırmak , kombine parası ve rakibe beddua vs.) kendi adıma hepsini maça gelemeyip üçlü çektiremeyen Alen'e armağan ediyorum . Ayrıca Fenerbahçe'yi , Fenerbahçelileri böyle görmeye bayılıyorum . Boyunları bükük , üzgün ve kederli Fenerbahçeliler ertesi gün yurdun her yerinde ağlaştılar . Fink'in golüdür bilezik gibi hani kola geçirilen , penaltı beklentisidir yıllardır bize çalınmayan , İnönü'de sarı lacivertli bir futbolcunun kırmızı kart görme olasılığıdır beni benden eden , kanırta kanırta yenmektir işte bu kadar ! Alışmışlar taçtan dönüp gol atmaya , elle oynayıp devam duymaya , basit kırmızı kartlara ; şimdi kendi başlarına gelince Ercan Saatçi önderliğinde yontuyorlar olayı hep kendi taraflarına ! Oh olsun ... Manşet atamazlar ertesi günkü tiraj kaygısından . Açık açık yazamazlar kanırtmayı zira kibirliliğin ve ukalalığın bayrağını taşıyorlar . Beşiktaş Fenerbahçe'yi yenmedi diyecekler utanmasalar Fenerbahçe Beşiktaş'a yenildi ! Sonra da bu ülkenin neden en sevilmeyen takımıyız diye amcamın amcamdan başka dostu yok söylemine sığınırlar ! Çok çektirmiştik yıllarca Fenerbahçe'ye bu sefer de 3'lü çektirdik , çok mu ! Alen olsaydı iki üçlü olacaktı , olmadı . Tüm camiaya hayırlı uğurlu olsun 3 puan , 3 gol ve Fenerbahçe galibiyeti ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hakem adam gibi tartışılmıyor bile yaw, yapmayın.. Artı daha ne manşet atılıp daha nasıl yorumlar yapılması gerekiyordu merak ediyorum.. İlginç..