5 Kasım 2009 Perşembe

Cangele & Delgado

Salı akşamı Wolfsburg maçı öncesi Fatih'te bir meyhanenin kapısının önünde sigara içerken bir anda ortak paydada uzlaşılan mevzular ;

1) Cangele süper herif ;
- Arjantinli demeye bin şahit ister .
- Romen çingenelerine benziyor .
- Pislik ama çok iyi oyuncu .
- Neler yaptı seyrettin dimi ?
- Fener maçında yine döktürdü .
- Koyayım annene demiştik maçta ama iyi futbolcu
- Bir de bizim Arjantinli'ye bak !

2) Delgado Arjantin'in sosyetik bir bölgesinde büyümüştür ;
- Abi sitede büyümüştür o kesin .
- Güzel okullarda okumuştur vallahi .
- Sokağa çıkmadan futbola başlamıştır o .
- Yoksa futbola başlattırmazlardı ...
- Eline verirlerdi ayağını ...
- Köpeği de vardır kesin küçükken ...

7 yorum:

@lperen dedi ki...

haha hakkatten öyle ama, hatta bence halk otobüsüne bile binmemiştir.

cesc dedi ki...

Bir röportajında vardı sanırım bununla ilgili açıklamaları. 'Küçükken sen de zor şartlarda mı büyüdün?' gibisinden bi soruya;
''Evet ama şikayet etmemem lazım sanırım. Benden daha kötü şartlara sahip olanlar da vardı. Annem bu soruya 'EVET' dediğimi duysaydı bana çok kızardı.'' gibi bir cevap vermişti. Yani mesele sdece sitede büyümek de değil. Ana kuzuluğu da var. :D

wuigk dedi ki...

gectigimiz yil tam olarak nerede gordugumu hatirlamamakla beraber (bir blog ya da spor gazetesi olabilir) arjantin medyasının hazırladığı "arjantin dışında oynayan en başarısız arjantinli futbolcular" gibi bir listeye rastlamıştım ve bu listede cangele nin de adı geçiyodu. o zamandan beri cangele adını ne zaman gorsem/okusam/duysam bu aklıma gelir :)

Özgür Uğur dedi ki...

malesef delgadoyu düşününce aklıma "feneri del-gado" ve "colaturka" saçmalığı geliyor..
"cangele"yi de kangele diye telaffuz ettiler uzunca bir süre..o da bana "lama" hayvanını hatırlatır..

Engin Gürses dedi ki...

delgado deyince benim aklıma yokluğunda hala bir hücum varyasyonu hala geliştiremediğimiz bu takımın tek adam eksiltmeyi, arapası vermeyi uzak köşeye plase vurabilmeyi başarabilme becerisine sahip adamı geliyor ...

matiasemilio dedi ki...

her sabah uyandığımda karsımda duran posterini gördüğümde benim de aklıma yukarıdaki yorumda 'engin gürses'in dedikleri geliyor..
**çok özledim..

Adsız dedi ki...

Tunç abi eşşeğin aklına karpuz kabuğunu getiriyorsun...devre arasında cangele'yi alırsak bu postu hatırlatırım sana...

Tabata Delgado'yu aratıyor bu bir gerçek. Marsilya maçındaki ölümcül pasını hatırlıyorum Delgado'nun, işte şampiyonlar liginde iş yapan bir adamımız varmış diyorum. ocakta takıma döndüğünde sen o zaman gör şenliği...