4 Kasım 2009 Çarşamba

Bağırsak da Enfeksiyon Bağırmasak da ...


Takım ikinci yarı baskı kurmuş
İlk defa bir-iki şut üstüste bulmuş
Tek fark yaratacak adam kim ?
Kimse çıkar oyundan gol mol olur allah korusun !

Kalede neden Hakan vardı diye sormayacağım
İki kurtarış yapsa onu da mı çıkaracaktın ?
İhanetin anlamını sorsam sana
Beni tavşanlarınla cevaplandırır mısın ?

Uğur İnceman mı araya pas atacak
Yoksa Ekrem Dağ mı allahaşkına açıklar mısın ?
Hadi oyundan almadın oyun kurucularını (!)
Peki biz çıksak hocam bizim yerimize de Nobre'yi sokar mısın ?

Kazanman gereken maça böyle mı başlanır ?
15. dakikada 0-3 olsa ne kadar para vereceksin ...
Ben de seyrediyorum sen de , üstüne bir de para alırken
Hiç mı utanmayacaksınn ?

İsmail'in nesi var bindirmesinden başka
Üzülmez değiliz üzülüyoruz İbrahim'i görünce sahada
Hiç mı göz yok sende diğer İbrahim'i alırken
Kaş yapayım derken göz zevkimizi de bozdun
Kanatları İbrahim olan takımdan hayır mı gelir ?
Hayır Hayır yüz bin kere hayır ...

Bu soğuk gecede ben mağlubiyete razıydım
Ama bu ruhsuzluk ayazdan daha çok koydu bana ...
Yönetimin tek suçlu olmadığı maçta
Sen bu kadroyla gerçekten canımızı acıttın ...

Dakika 24 , takım mağlup ...
Ve senin oyuncuların topa bile basmıyor ...
Belki de kimbilir basmayan benim aklimdir !
Akıl akıldan üstün sonuçta
Sonuç mu ;
Hüsran 3 - Beşiktaş yine sıfır hoca teferruatıyla ...

Tabata'yı çıkar Serdar'ı al
Tello'yu çıkar Nobre'yi al
Fink'i çıkar ... Menfaat ve çıkar dünyası ...
Çıkar hocam çıkar ...
Bu takım sensiz de düzlüğe çıkar ...

Ernst'i Trabzon'a saklasak da mı saklasak
Yıldırım'a bağırmasak da mı çatlasak ...
Söylesene bize hoca takım neden oynamıyor dedikçe
Manchester'ı United'ta mı yensek de mi yenilsek !

Yürüyedur Mustafa , büyük Mustafa
Gitgide küçülüyorsun ama bunu unutma
Bağırsak da enfeksiyon bağırmasak da
Büyüksün ya ; küçük 500 , büyük 1000
Sıçtın sen ağzımızın tam ortasına ...

2 yorum:

Özgür Uğur dedi ki...

abi iyi güzel de resim hiç iç açıcı değil..iç açılmış zati :P

matiasemilio dedi ki...

harikulade!!
**Çıkar hocam çıkar ...
Bu takım sensiz de düzlüğe çıkar ...
**İhanetin anlamını sorsam sana
Beni tavşanlarınla cevaplandırır mısın ?