24 Kasım 2009 Salı

Alçaklara ...


Tombalacık Halimem

Kiraz aldım dikmeden
Halimem dallarını bükmeden
Bir armağan ver bana
Halimem ben gurbete gitmeden

Tombalacık halimem çay başına gel
Ben gidiyorum bolu'ya düş peşime gel

Ocak başında kaldım
Halimem ince fikire daldım
Kapılar açıldıkça
Halimem seni geliyor sandım

Alçaklara kar yağıyor üşümedin mi
Sen bu işin sonunu düşünmedin mi

Tütün aldım hendek'ten
Halimem hekim gelir devrek'ten
Hekim buna ne desin
Halimem yangınımız yürekten

Algın mısın halimem, baygın mısın gel
Hiç haberin gelmiyor dargın mısın gel

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam,

ercan saatçiye biraz fazla yükleniyosunuz bence. aynı şeyi osman tanburacı yaptıgı zaman gündeme bile gelmemişti. ercan saatçiyi sevmem ama bence çok üstüne gidildi. olay da büyük ihtimalle aziz yıldırımın payı var zaten. ercanın hurriyetspor un başına geçmesini istemiyodu. allah belanı versin aziz yıldırım diyip sözüme nokta koyuyorum.