29 Kasım 2009 Pazar

Hadi Lan Ordan ...



6 hafta önce neredeyse küme düşecek denilen Beşiktaş ...
Sezon başında 3. olması kesin denilen Beşiktaş ...
Başkanı ve teknik direktörüyle idam sehpasındaki Beşiktaş ...
Nihat'ı Nihat değil Beşiktaş'ın ...
Tabatası ve İsmail'i 500 milyon Euro Beşiktaş ...
Yusuf yaşlandı , Rüştü öldü ölecek ...
Tello 900 bin dolar alıyor ...
Bobo gitti gidiyor nokta kom !
Kaos ne ise Beşiktaş odur , dur , diğerleri var ...
Total Futbol ve F.Rijkaard efsanesine kapılmış basın ...
Daum ve geçmiş başarılara sürüklenmiş basın ...
Mustafa Denizli gidecek diyen basın ...
Oyunu kadrosu ve kalitesiyle fark yaratan rakipler ...
Mehmet Topuz yılın transferi ...
Elano Brezilya Milli Takımında oynuyor ...
Bilica ile Lugano geçilmez ...
Dos Santos gibii gelmedi .
Kewell tüm dünyaya bedel ...
Gökhan Zan ülkenin en iyi stoperi zannımca ...
Arda Turan kaptan olmalı ...
Neeskens için kolumu veririm ...
Koch'un antremanları dünyada yok ...
Kadro kalitesi bakımından Beşiktaş nerede !
Şampiyonlar Ligi nere Beşiktaş nere ...
Fenerbahçe ve Galatasaray kötüyken Beşiktaş şampiyon oldu ...
Sivasspor ile ben de kapışırım ligde ...
Beşiktaş üçüncü olur ...
Bu sene ilk iki sıra belli ...
Vesaire ve benzeri velamyukel küfufen ahad !

Ya tamam ...
Ya tamam ...
Ya bırahhh ya ...
Tamam lan çikolata meyvedir lan ...
Tamam 7 asal sayıdır lan ...
Yaaaa tamam ya hostes uçan memeli değildir ...
Yaaaaa ....

7 yorum:

Schumy dedi ki...

Duyan da lig bitti şampiyon oldunuz sanacak.

Hele bir durun yahu, ne oldu 10 puan fark mı açtınız ? Neyse önce bir Sivası yenin sonra tekrar konuşuruz.

alper dedi ki...

SİVAS a 4 gol atmazsak dahada futbol maçı izlemem ben.o kadar kesin yazıyorum.

SirEvo dedi ki...

4 gol mü?
Hele bir yenelim daaa. :D

B U Z G İ B İ G O L dedi ki...

süper olmuş, son paragrafa gülmekten bayıldım :))

Bekowski dedi ki...

şahan çok yaşa emi. açıkçası bir kaç ay önce bu rüzgara ben de kapılmıştım. şu son bir ay utandırdı beni, gerçi ben daha da utanmaya razıyım, yeter ki "istikrar" olsun bu serinin son adı:))

Schumy dedi ki...

Beşiktaş iyice at yat takımına döndü. Bu sistem sizi en fazla 6 7 maç götürür. Örnekleri önceden mevcut. Ama Denizli'nin de yapabileceği birşey yok açıkçası. Bu kadroya bu kadar. 4 olmadı ama 3 puan oldu o da yeter.

Arkhe dedi ki...

Hayır bana garip gelen bu yukarıda yazanların çoğunu aynı dönemde Beşiktaşlıların da söylüyor olması..