16 Kasım 2009 Pazartesi

İzmir'de Bir Meyhane

Cuma akşamı İzmir Çamdibi denilen bir yerdeyim .
Kına gecesi adı altında red bul votkadan halliceyim . Üzerimizde full takım elbise , düğün salonundan çıkmışız gönlümüze ve ağzımıza hitap edecek güzel bir mekan arıyoruz . Mevzudan fazla uzaklaşmadan ve geç kalarak sevdiceğimi kızdırmadan bir tek atıp döneceğiz kınaya ! Sonuçta gelin ile damata da ayıp olmasın , gözleri bizi aramasın . Giriyoruz önümüze gelen ilk meyhaneye hoşgeldiniz gençler diye karşılıyor bir abimiz . Söylüyoruz aceleden arpamızı , ikinci yudum boğazdan geçmeden bir bakıyoruz damat bey yanımızda . ''Oğlum gelini bırakmışsın ...'' demeye kalmıyor sağlığa , düğüne , şerefe , Beşiktaşlılığa kalkıyor kadehler . Tuvalete hedefleniyorum sıradaki amcamız tutuyor kolumu ; ''Sen nerelisin birader ?'' Diyorum ''Forza İstanbul and I'm from Zeytinburnu !'' Olivium diyor bir de Beşiktaş . ''Beşiktaş mı diyorum ? Forza Beşiktaş .'' ''Burası Beşiktaşlıdır kardeşim herkes Beşiktaşlı '' diyor . Abim benim diyorum hiç tanımadığım ve bir daha ömür boyu belki de rastlamayacağım adama tuvalet sırasında sarılıyorum . Kulağına eğilip haftaya Fenerbahçe ile ilgili bir cümle kuruyorum gülüyor, gülüyoruz beraber . Ulan ne güzel yer burası diyerek bizim çocuklara anlatıyorum . Bir kez daha kalkıyor bardaklar bu sefer sadece siyah beyaza !
Cuma akşamı İzmir Çamdibi denilen bir yerdeyim . Bana Beşiktaş'ımı hatırlatan her yeri çok sevmekteyim ...

Hiç yorum yok: