20 Kasım 2009 Cuma

Gaziantepspor - Bursaspor


Ligin kalite eşiğini belirleyen iki köklü kulübün çekişmesi Kamil Ocak Stadı'nda haftanın ilk karşılaşması olarak Cumartesi saat 16.00'da . Zurita ve Beto ev sahibi ekibin sakat futbolcuları . Beto belki de oynayacak çünkü hafta içi tüm antremanlara katıldığı söyleniyor . Ivan De Souza ise bu sene bir türlü kendine gelemedi . İsmail Köybaşı'nın laneti üstünde sanırım . Olcan ve Cesar Souza Da Silva'nın insanüstü performansları düşme tehlikesini yaşamamalarının en büyük sebebi . Bu iki arkadaştan Brezilyalı olanının bu seneki gollerini seyredin ıska gol yok , hepsi birbirinden şahane . Ligde 10. sıradalar . Daha yukarılara tırmanma fırsatı Bursaspor'u puansız yollama amacı ! Bursaspor ise bu senenin Sivasspor'u olma yolunda . Hedefleri Avrupa Ligi . Sercan takıma geri döndü . Yokluğunda Battalla fark yaratmıştı . Şimdi Ertuğrul Sağlam bakalım kimi kesecek ? Beklerinin bu kadar çok hücuma çıktığı bir başka takım yok . Ali Tandoğan asist krallığında Arda Turan'dan sonra geliyor . Deplasmanda galibiyet almak zorunda Bursaspor hedeflerine ulaşmak istiyorsa . Büyük takım hocası olamaz düşüncemle Ertuğrul Sağlam hep kesişmişti zaten . Göster yeteneğini Ertuğrul ! Yukarıdaki fotoğraf baklavasıyla ünlü şehrin futbol takımının resmi internet sitesinin girişi (zincirleme isim tamlamasının boku çıktı) . Yönetimin 15 bin adet De Nigris maskesi dağıtılacağı söyleniyor taraftara . Güzel bir düşünce . Ben maça 15 bin kişinin dahi geleceğini sanmıyorum gerçi . Şehrine sahip çıkma konusunda misafir takımdan öğrenecekleri çok şey var . Güzel ve zevkli bir mücadele olmasını bekliyorum . Benim tercihim Gaziantepspor ama önce beraberlik . Birisi bozacaksa eşitliği son haftalardaki baş aşağıya giden performansıyla bu Bursaspor olmayacak kanaatindeyim . Lig Tv maçı veriyor . Derbi sebebiyle ben takip edemesem de vakti ve fırsatı olanlar kaçırmasın diyorum .

Hiç yorum yok: