8 Mart 2010 Pazartesi

Soğuk ...


Çoktan kılmıştık biz namazı , gömmüştük diyorduk kara kışı ama o bizi götürecek gibi görünüyor. Meğerse bayılmış öldü numarası yapmış . Mart ayı bir muhasebecilerin bir de kedilerin ayıydı . Bu aralar soğuk moda hem de buz gibisinden en içi titretmelisinden . Cumartesi sabahı günlük güneşlik hava öğlene doğru dönünce ayaza ızdırap haline geldi Kasımpaşa 'nın keyifli futbolu . Olduğumuz yerde zıplıyordum en son ''İnleyen Nağmeler''i söyleyen Kasımpaşalılarla . Koşa koşa eve girdim kalorifer yanı mevkilendim , yemedi . Pazar geçti Pazartesi bitti hala soğuk . Şirketin terasında sigarayı ben mi içiyorum rüzgar mı meçhul . İçlik ve çift çorap sistemine tekrar gönül veresim var ancak kravat ve kumaş pantolonun altında sakil durur endişesindeyim . Çarşamba düşünüyorum yakam bağrım kapalı ! İnönü soğuğu aklıma geliyor çocuğum olmayacak a.q ! Ezel başladı şimdi biraz olsun içim ısınır .... derken Eskişehir 2-0 yaptı yanıyorum laaaan :))

Hiç yorum yok: