4 Mart 2010 Perşembe

Necip Uysal A Milli , Peki Nerede Bizim Metin Milli ?


Bundan sonrası için yakın ve uzun vadedeki hedeflerin neler?

İlk hedefim Beşiktaş A takımının forması giyebilmek. Beşiktaş'la şampiyonluklar, kupalar ve Avrupa'da başarılar kazanmak istiyorum. Sonra A Milli Takım'da oynamak var tabii ki . Bu hedef her oyuncunun kafasının bir yanında vardır. Ancak dediğim gibi, öncelikli hedefim Beşiktaş'ta kendimi kanıtlayıp, kupalar kazanmak. Ancak ondan sonra Avrupa'ya gidebilirim.

TFF - Tam Saha (31 Temmuz 2009)

Necip daha bu yaşında hedeflerine adım adım ulaşıyor ve hatta koşarak çıkıyor gelecek merdivenlerini çocukcağız . Dün ilk kez A Milli oldu ve anasına babasına o gurur yaşattı . Eyvallah . Benim garibime giden ise onu takıma alan (!) ve forma veren adam Oğuz Çetin ile ilgili . Fatih Terim'in iki yardımcısı vardı biri de bizim Sarı Fırtınaydı değil mi ? Ne oldu ona ? Oğuz bir şekilde yerinde , Hiddink gelecek bunu da CV'sine altın harflerle yazdıracak . Eeee bizim seçim malzemesi Metinimiz Tekinimiz ne yapacak ? Hani bizim Kocaman sportif direktörümüz ? Ben cevabı gerçekten bilmiyorum bilen varsa kendine saklamasın bizlerle paylaşsın .

2 yorum:

.vatna dedi ki...

metin tekin'in sezon ortası göreve gelmesini m.denizli istemedi..metin tekinde bunu anlayışlar karşıladı ve sezon sonu göreve gelmesi için karşılıklı sözler verildi..

yıllardır fatih terimin yanına hiç yakıştıramadım kendisini,hiddink'in yanında ya da pardon hiddink onun yanında güzel durabilirdi ama kendisini insan olarak tanımasamda çok iki yüzlü ve fesat biri olduğu tipinden belli olan oğuz çetin kaldı yerinde..bir çok yerde yazdım söyledim burdada tekrarlıyorum..

beşiktaşın kurtuluşu

metin tekin - sportif direktör
ali gültiken - menajer
feyyaz uçar - teknik direktör

formulünde saklıdır..

Metin2Pvp dedi ki...

Hepsini Okuyamadım Eve gidince Fikirlerimi Söylicem :)