11 Mart 2010 Perşembe

Ne Otobüs , Ne Araba , Ne de Jeep ... Sadece Necip !


Photo : Ajansspor

Pantalon , tişört , üstüste 3 kazak , içlik , çift çorap , bot , bere , eldiven , mont . Bunlar Balkanlar'ın havayı Abdullah Avcı'nın ise oyunu soğutmasına karşı alınan kendi çapımda önlemler . Fakat nereden bilebilirdim kadroları görünce Mustafa Denizli'nin beni bu oyundan soğutacağını ? Kayseri'ye karşı 3 önliberoyu anlarım , ah benim o tribünde yaşanan anlarım ! Çöpe atılmış bir ilk yarı cümlesi ağzımızdan çıktıktan 5 dakika sonra Bobo çaktı . Biz utanmaktan bıktık , Denizli şaşırtmaktan bıkmadı . Güçlü orta saha , rakibe önde basma , bozma , yıkma , kaos , karmaşa işte global futbol anlayışı ; 10-0-0 ! Kaleye diz bari hocam hepsini 107 gol de benden . Geçen sene kaybedilen puanlardan sonra çift ön liberoya dönüş , bu seneki kötü gidiş üzerine Toramanla üçleme ; siyah - beyaz - kırmızı ! Mazallah seneye daha da kötü gidersek Uğur İnceman ile arkayı dörtleriz , seyir zevkimizin de jübilesini seyrederiz . Holosko bir forvetten ne bekleniyorsa , sağolsun hiç birini veremedi yine dün gece . Bodozlama gitmenin patlayan forvet ile adlandırılmayacağı günler yakın . Dünya Kupası ; senin pişmen ve motivasyonun için iyi olsun senin gol sevinçlerini sevmeyen Arif Erdem olsun ! Maçın tekrarını seyretmedim ama hakeme hem soyadından hem de geçmişinden gıcığım . Sarı kart geçmiyor Belediye'de diye göstermedi , akbilin bitsin de zart zart ötesin !

Abdullah Avcı'nın geçen sene yatma anlayışı unutulmamış . Ancak daha da abartanı Tolunay Kafkas es geçilmeseydi bari zamanında . Bir ara sıktı bu tezahürat ''Koyduk Mu'' oldu sana Abdullah ! 20 liralık biletlerin verimliliğini soğuk havaya rağmen gösteren , gelen , bağıran , Beşiktaşkıyla atkısını sallayan herkese en fiyakalı selamlar benden . Hatta Galatasaraylı olup da 20 liralık biletten sonra teşrif edenleri biliyorum ki ne güzel dolu dolu tribünler . İnşallah Belediye ve Çarşamba gününe ithaf edilip anılarımızda kalmaz , alışmış kudurmuştan beter olur bu bedeller !

Son paragraf Necip kardeşime , Uysal bebişime . 24 Ocak 1991 doğumlu , özkaynaktan fırlamış ama diğer altyapıdan çıkanlar gibi fırlama olmamış canım ciğerime . O bu gönülde 2-0 önde başlıyor Bobo , Toraman ve Ekrem'e göre . Beşiktaşlıysan altyapıdan çıkan candır , canandır aşktır ; bu bir töre . Bütün maç ondaydı gözüm , bir ara hakem üzerine yürüdü ''O daha çocuk'' diye sahiplenişim ve kendimi kaybedeşim 1 günlük taze hafızamda iki gözüm . İnşallah kariyerin , karakterin ve disiplininle doğduğun zaman dilimindeki abilerine benzersin , onlar gibi yetişirsin . Yolun açık olsun koçum benim ...

Not : ''Haydi haydi haydi allahşkına İstanbul'un piçleri dönsün şaşkına'' ... diye bağıran güruh ! Nerelesiniz lan siz :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yok abi nasıl dumura uğradıysam 40 gündür bişey hissetmiyorum...yine de maçı izledim, gördüklerim hoşuma gitti...bursa maçını da seyretmiştim önce taklit sonra gerçek tribünleri izlemek keyif verdi.

her sene ligin bitimine birkaç ay kala tahminimi yaparım arkadaş, Beşiktaş alır diyorum...askerde olacağım, benim yerime de kutlayın diyorum...