17 Mart 2010 Çarşamba

Alen'i Kasıt Var , Nefret Ceza'dan Da Eskidir !


Tribün terörü

Diğer tribünleri ve liderlerini bilmem ama bu ülkedeki en naif adamlardan biridir Alen . Neye karışmış , ne kadar para-bilet vebenzeri karaborsaya karışmış umurumda değil . Ben suratından aldığım intibadan bahsediyorum . At hırsızını da anlarsınız bir bakışta cami yaptıranı da ! Alen küfürü engelleyen , olay çıkmasını istemeyen , karşı tribünden çok kendi takım ve kutusuyla ilgilenen bir adamdır . Münferit değil bilhakis tüm tribünden sorumludur . Lütfeni bol allahaşkınası çoktur . Bilen bilir , daha iyi bilen daha da anlatsın herkes öğrensin . Ancak Alen hala cezalı ! Ne yapmış , ne kabahati var ben çözemedim . Çözen beri gelsin ! Tribün temizleme operasyonunda beni cezalandırmayacaklardı herhalde , en bilineni , en tanınanı ve en göz önünde olanı al , olay kapansın . Türkiye burası yapmıştır birşeyler nasıl olsa değil mi ? 116 gün olmuş cezasında . Şimdi görüyorumki Galatasaray kapalısında kasti ve Alen'i bir suç işlenmiş ; ceza ? Bence ilk maçtaki yardımcı hakemin 9 dikişine sayarlar bunu da oynatırlar bol seyircili , küfürlü ve meşaketli ! Medya sonra ne yazar ? İnsanlar ne konuşur ? Seyircisiz dünya (!) derbisi olur mu ? Olmaz . Peki münferitten hallice ceza gelirse ne olur ? Orasını da Galatasaray'ın kazma karşıtı yöneticileri düşünsün . Nefret tohumlarının bedeli ceza olmuyorsa yapacak birşey yok , bedelini sarhoşlar , masumlar ve çocuklar öder nasıl olsa . Can alınana kadar ceza olmazsa derim ki ben ; unutmayın NEFRET CEZA'DAN DA ESKİDİR !!!

1 yorum:

Pamukk dedi ki...

alenin niye ceza aldığını yd ye sormak lazım