19 Ekim 2009 Pazartesi

İstanbullu Bursalılar

Nevizade'de 4 kişiyiz ...
Elde bira oturmuş maçı bekliyoruz .
Aynı anda Denizlispor - Bursaspor maçı var ...
LigTv nasıl olduysa veriyor ...
1-0 geride yeşil beyazlılar ...
Turgay topu ağlara bırakıyor ve olan oluyor ...

Nevizade , Taksim , İstanbul ...
Lan ne oluyor ?
Oturduğumuz yerin üstünden bir gol sesi ...
Aman allahım yukarıdakiler çıldırmış ...
Tamam da kim bunlar ?
Ne işleri var İstanbul'da ?
Hatta bir Beşiktaş maçı öncesinde burada ...
Taksim'in en kalabalık mekanında ...

İkinci yarı üçlü , yemyeşil şimşeklerle başlıyor ...
Bağırış çağırış ...
Gol kaçırdıkça yükselen homurtular ...
R'si bol küfürlerin öznesi yukarıdakiler ...
Haydaaaa oluyoruz ...
Bursalı ne idüğü belirsiz herifler ...
Ha severim Bursa'yı ...
Hem şehri hem de şehre sahip çıkan taraftarını ...
Ama farklı olanı kendi seviyesine çekme ...
Sen de fark yarat , üret kendi tezahüratını ...
Değiştirip bizimkileri bize küfür etme ...

İkinci Ligdeydi Bursa o zamanlar ...
Rakip Orduspor ...
Teksas'ın ordayım , açık tribün ...
Maçın önemi yok ...
Garantlemişler adı süper kendi müper olan lige çıkmayı ...
Ama bir de küfür olmasa !
Hiç durmadan 70 dakika Beşiktaş'a küfür ettiler ...
Abartmıyorum ...
Bu ne kindir bu ne öfke !
Hopluyor Bursa haberi yok zararla oturacak ...
Gereksiz bir intikam salak bir anlayış ...
Al sana kan davası !

Maçın sonları yaklaşıyor ...
Durum 2-2 ...
Hafif kafamız iyi ... Keyfimiz ve muhabbetimiz yerinde ...
Bursa bastırıyor , yukarıdakiler deliriyor ...
Aklıma düşüyor o an ; maç bitince bunlar önümüzden çıkacaklar ...
Aklı başında bir insanın burada ne işi var ?
Bir Beşiktaş maçı öncesi Taksim'de kaşınıyorlar diyorum ...
Ama hazin son yakın , 5-10 dakika sonra olan olacak ...
Nasıl olsa yukarıda ilelebet yaşamayacaklar ...

Yanlış anlaşılmasın hayatımda hiç kavga etmedim ...
Etmem de ...
Tabi benim değer verdiğim birşeye küfür etmezlerse ...
Hareket ya da hakaret etmezlerse ...
Siz ana , bacı deyin ben Beşiktaş diye devam edeyim ...
4 kişiyiz . Üstümüz başımız kalbimiz kanımız Beşiktaş ...
Normal bir insanın ne işi var bu husumette mekanda ?
Burası Sokak Bira Evi buradan çıkış yok !

Maç bitti ...
Son dakikada Bursaspor tanıdık bir isimle galibiyete ulaştı ...
Zapo ... Sergen gibi söylersek Zapotoçki !
Yemyeşil Şimşekler ananızı s....ler diye bağırıyorlar ...
Yukarıdalar hala ...
Abarttılar ... Ulan küfür etmeyin bari ...
Önümüzdeki yoldan geçen herkes bir yukarı kaldırıyor kafasını ...
Ne oluyor babında ...
Harbiden bunların ne işi var burada , bu zamanda ?

Bizim Ka-fa 1500 ...
Yukarıda zafer sarhoşluğu var ...
Çevrede bir sürü Beşiktaşlı ...
Ben bulaşmam adım gibi biliyorum ...
Ancak kapıda ve dışarıdayız ...
Laf gelirse asla geri vites yapmayız ...
Lan çok mu delikanlıca cümleler bunlar !
Neyse ; başka arkadaşlar görüyor bizi ...
Geliyorlar yanımıza el sıkışıyoruz ...
Öpüyoruz dostları yanaktan ...
Bir bakıyorum Bursalılar çıkıyor ufaktan ...
Tam önümüzdeler ...
Ve sırtları bize dönük balık pazarına gidiyorlar ...
Karambolde bir tanesinde sadece atkı görüyorum ...
Diğerleri sıradan insan ...
Çevre civar siyah beyaz ...
Mevzu arayan dolu insan !
Görebileceğim kapsama alanında sessiz dağılıyorlar ...
Arkalarından bakıyorum ...
Neyse en azından olay çıkmadı ...
Olay bunların televizyon kanalı ...
Bu kanaldan eyvallah diyorum ...
Ama hala düşünüyorum ...
Lan bunların ne işi vardı burada ?

Not : 6-7 bira sonrası maçın başlamasına yarım saat var , çıktık gidiyoruz .Döndüm arkadaşa ; ''Ne güzel olurdu şimdi şu Bursalılar önümüze çıksa'' ... Cevap ''He valla'' ...

1 yorum:

Coobans dedi ki...

"Yemyeşil Şimşeklerden" sevgilerle o zaman.
imza:"açık tribündeki Teksaslılar"