12 Ekim 2009 Pazartesi

Beşiktaş Reloaded


Puan tablosuna ve Anadolu'nun durumuna bakın , içler acısı ! O kadar kötüyüz diyoruz bir-iki galibiyetle yine dördüncüyüz , üçüncüyüz ya da kopmuşuz gitmişiz .

Batuhan Karadeniz gol sorununa çözüm olacak deniliyor da neden Mustafa Denizli onu oynatacak mı bakalım diye sorulmuyor ?

Fink yine kesik yiyecekse Cisse neden yollandı ? Fink oynatılmayacaksa Ekrem midir onun alternatifi ? Tek ön libero ile kim kazanmış orta sahadaki mücadeleyi ?

4-3-3 oynamak için Kewell , Keita , Arda , Aydın gibi kanat oyuncularına ihtiyacın varken sendeki Serdar Özkan dışında o mevkide yer alacak oyuncun bulunmuyorsa neden hala zorluyorsun bu ssitemi ? Nihat ya da Tabata sağ kanat ve Bobo ya da Yusuf sol kanat , eşittir Beşiktaş hep sakat !

Kaleci Sinan Bolat'tır . Arşivde hayat hikayesi mevcuttur . Yaşı itibariyle kendisi gelecektir ve bir gün gelecek de gelecektir . Cenk olmaz , olmasın ...

Masum değiliz hiç birimiz . Ne çArşı ne de Karagümrüklüler . Herkesin o kutsal tribüne bir şekilde girdiğini , sızdığını , para vermediğini veya nemalandığını düşünüyorum . Özellikle kutunun 2 senedir çok ön planda tutulduğunu ve bu sebeple de yanlış işlere sürüklendiğini istemeden söylüyorum . Fark yaratan tribünü ; medya , rakipler , iç çekişmeler vasat bir şekile sokacak diye de korkuyorum .

Rıdvan Şimşek , İsmail Köybaşı , Batuhan Karadeniz ve Onur Bayramoğlu İnönü Stadı'na hep birlikte ilk 11'de çıktığı gün benim günümdür . O gün kimse benden daha mutlu olamaz .

Yıldırım Demirören'in eşi Revna DemirÖREN Bayan !

Yine numaralı biletlerin satışı duracak mı , yine tribün içine paralı askerler sokulacak mı , yine kavgalar çıkacak mı , yeter Demirören sesleri yine dört bir taraftan duyulacak mı , yine bana hüsran bana yine hasret mi olacak , yine bana esmer günler mi düşecek ... Eyvah !

Her işte bir Hikmet vardır , inşallah Murat'ımıza ereriz . Çetin bir yarış olsun Yıldırım kopsun , gitsin ve yokolsun !

1 yorum:

Temur dedi ki...

Bir an OSman Tanburacı okuyorum zannettim. İçerik olarak değil tabi ki ama kelime oyunları onu anımsatıyor