26 Ekim 2009 Pazartesi

0-1

Berbat futbol , kötü zemin , yine yanlış tercihler , formsuz forvetler , tek iş yapan adamı oyundan alma ve hepsini geçtim 3 İbrahim yanyana ! Şöyle demişim maç öncesi ; ''Ancak 3 İbrahim'in yanyana oynama olasılığı var ki aman tanrım ! Uğur İnceman ve Fink'in önünde Tello , Tabata , Nihat ve Bobo'yu görmek isterim .'' Demez olaydım . Hoca da birşey yapmasın artık . 900 bin euro alıp yanında 1,5 milyon euro alan adamı kıskananlar oynamasın . Ya da kısa yoldan aradaki bu uçurumu yaratanlar oynasın . Bakalım nasıl oluyor o iş ! Mustafa Denizli Tabata'yı çıkardıkça içinde ihanet geçen cümleler sarfediyorum . Çünkü bu takımda tek top tutacak , ara pası atacak , gol pozisyonu yaratacak adam nevi şahsına münhasır bu Japonla karışık Brezilyalıdır . Atalarına mı düşman yoksa bu takımda patron benim , herkes bir oynar bir oynamazı mı deniyor bilemiyorum . Bobo , Tello , Nobre şimdiden Devler Ligi kadrosunda yer bulabilirler . Acun Ilıcalı'dan bahsediyorum . Emekli maaşını almak için kuyrukta bekleyen ihtiyarlar daha fazla gayret eder vallahi . 3 İbrahim yanyana oldukça yüreğimizde daima hazırdır bir canlı bomba . İsmail Köybaşı bir tavşana kurban ediliyor ya ona yanarım . Erhan Güven'i alma nedeni 83. dakikadaki kafası ise hay ben o kafaya ! Eskişehirspor ise Beşiktaş'tan da kötü . Youla , Ümit Karan ve diğerlerinin yokluğu etkilemiş . Geçen sene deplasmanda bana yardım eden Eskişehirli dostumu haftaya Kasımpaşa maçında misafir edeceğim . Galip gelsinler hem o hem de Rıza Hoca sevinsin isterim .

Hiç yorum yok: