14 Nisan 2009 Salı

Semih-Arda Elele Hep Beraber Tribüne ...


Semih Şentürk : Arda benim için çok farklı biri . Bir rakip , bir meslektaştan öte, benim için bir kardeş . Avrupa Şampiyonası sırasında yaklaşık 45 gün boyunca Milli Takımda Arda ile yediğim , içtiğim ayrı gitmedi . Birlikte sevindik , birlikte üzüldük . Daha sonraki Milli Takım kamplarında da durum aynı idi . Gerçek bir ağabey-kardeşin ilişkisi ancak bizimki kadar olabilirdi . Böylesi bir ilişkinin , anlık bir sinir ve tepki sonucu bozulmasına ne ben , ne de Arda izin verir" diye konuştu . Öncelikle tüm futbolseverlerden onları böylesi olaylara tanıklık ettirdiğimiz için ve bize yakışmayan davranışlarda bulunduğumuz için , özür diliyorum . Sonrada canım kardeşim sevgili Arda 'yla birlikte böyle bir olaya karışmış olmaktan duyduğum üzüntüyü belirtmek istiyorum . Ben kendi adıma bir daha böyle bir olaya karışmayacağımın sözünü veriyorum .

Arda Turan : Özellikle milli takımdan ve Fenerbahçe 'den her zaman ağabey olarak gördüğüm , sevdiğim ve ailesiyle görüştüğüm Semih Şentürk ile istemeden ve düşünmeden içine düştüğümüz durum ve ortaya çıkan fotoğraf , hiçbir zaman arzu etmediğim ve hiçbir zaman onaylayamayacağım görüntülere neden oldu . Gerek kişiliğime , gerekse futbol kimliğime yakışmayan bu olayın içinde Semih Şentürk ile birlikte olumsuz olarak anılmak , bizim gibi birbirine saygı ve sevgisi tartışılmaz iki oyuncunun görebileceği en büyük cezadır .

Hiç yorum yok: