2 Nisan 2009 Perşembe

6-1


Milli maç bitti , ben uykusuz , yatak pozisyonu aldım . 30 dakikaya kurdum televizyonun saatini açtım Bolivya - Arjantin maçını . Spiker abimiz Maradona 'dan bahsediyor , eh haliyle dikkat kesiliyoruz . Geçen sene bu sahada özel karşılaşmada sahada yer almış , FIFA 'nın rakımı yüksek bölgelerde maç oynanmasın kararında bu ülkeye destek çıkmış , şimdi ise rakip olarak karşılarında cümleleri peşpeşe sıralana dursun ; 40 'ar metreden iki vuruşu Arjantin kalecisi kornere çelince bu maçta iş var dedim . Gerçi yarın da iş vardı ama olsundu . Seyredecektim . Martins 1-0 yaptı skoru , sonrası mışıl mışıl . Pireler bir oraya bir buraya . Sabah öğrendim sonucu anlayacağınız . 5 tane daha atmış yeşiller . Tanrı görmemi istemedi sanırım , yatırdı uykuya beni . 1 Nisan 'a mı yorsak yoksa yüksekliğe mi bilemiyorum . Tek ilgilendiğim teknik direktörlük koltuğundaki adam . Kendisi olsun olmasın gönül vermişiz şu takıma . İkinci durumdalar , 2010 - Afrika 'ya gitsinler . Milli takımımız orada yokken şu kupayı alıp gelsinler . Ben de şereflerine bir Arjantin bira patlatırım inceden !

Hiç yorum yok: