22 Nisan 2009 Çarşamba

Eskişehir Deplasmanı ...


Kız arkadaşım aklıma sokmasa Pazar günü eve Dijitürk satın alıp kahırı tv başından çekecektim . Allahtan zeki insanlar çevremde . Dün biletlerimizi aldık . Aldık derken Eskişehir 'den bir arkadaş sağolsun yardımcı oldu . 50 lira . Araştırdım ; Sivas maçında 25 TL , Galatasaray ve Fenerbahçe maçlarında 50 liraymış . Kabul edilebilir bir fiyatlandırma . Yönetici olsam ; sahamıza gelen büyükten ne koparsam kardır mantığını ben de uygularım . Ayrıca taraftar profilini 50 lira ile şekillendirip büyük maçta çıkması muhtemel olayların da önüne geçmek mümkün oluyor . Ancak kravatlı yöneticilerimizin gözleri gerçekleri görmek istemez . Nasıl olsa forum okumazlar , tribünlerde neler oluyor ilgilenmezler , bilet parası verenlerin nelerden kıstıklarını hesaplamazlar , bağırmak kavramı ise zaten umurlarında değildir . Sadece gelecek paranın peşindedirler . Bunun için hizmette sınır yoktur mantığı geçerli değildir yanlış anlaşılmasın . Örneğin modern stadlarla , temiz tuvalet ve koltuklarla , akıllı transfer politikaları ile karşımıza çıktıkları zannedilmesin . Bu da isyanların , olayların , küfürlerin veya atılan yabancı maddelerin sebeplerini anlatmaz . Pazar sabahı güzel bir şehire yolculuk yapacağım . Takımına sahip çıkmış , 3 büyüklere gönül vermemiş ve bu uğurda her şeyi göz almış futbolseverlerin mekanına gidiyorum . Medya gör bu şehirleri artık diyorum . Bursa , Kocaeli , Antalya , Sakarya , Göztepe , Karşıyaka , Ankaragücü gibi . Deplasmanın bir anlamı olmalı ve olacak inanıyorum . Eskişehir bekle beni geliyorum ...

Hiç yorum yok: