23 Nisan 2009 Perşembe

Kısa Kısa ...


*Barcelona maçını seyrediyorum ; o kadar rahat 4-0 oluyorki , 5 senedir saçlarımın neden beyazladığını Türk ve Beşiktaşlı olmam ile bağlantısını araştırıyorum .

*Duman 'ın albümü tavsiyedir beyler bayanlar . Ateş olmayan yerden yine çıkmışlar bu adamlar .

*İki maç kaldı kombinenin ve sezonun sona ermesine . 975 lira kapalı alt kombinesi . 3 Uefa maçı , 3 Türkiye Kupası ve 15 lig maçını toplayalım , eşittir 21 maç . Ortalama 45 liraya denk geliyor şu ana kadar . Avrupa maçları ve derbiler dışında genellikle 70 lira çekti yönetim bu bölüme . Bu da demek oluyor ki kombine al , kombine aldır ! Ancak bundan sonraki iki maçta ise hesaplar alt üst olacak . Zira Galatasaray ve Fenerbahçe gelecekler İnönü Stadı 'na . Ben 100 lira olur diyorum ve sizlere soruyorum ; şu anda bu iki maç için kombinemi satarsam ne kadara gider ? Ya da sezon başı tutarı çıkarabilir miyim ?

*Dar Alanda Kısa Paslaşmalar vardı televizyonda dün gece hemen yatmadan önce . Kumandayı biraz free bıraktım . Uykuya rahat dalmamı sağladı Savaş Dinçel 'in ''Hayat fena halde futbola benzer'' açılış cümlesi . Rafet El Roman bile sırıtmıyor bu filmde , bir de burdan yakın sigaranızı .

* Sigara dedim de ; 6,5 ay oldu bırakalı . İradesi olanlar parmak kaldırsınlar !

*4 gol yiyen Sevilla defansından Esquerro yıldız oldu dedi biraz önce Ersin Düzen 90. dakikada . Haklı mı haklı ...

*Bu akşam Zeki Demirkubuz yanımdaydı kapalı üstte . Kader :)

*Lig Tv fantezi futbol sitesine her gün mail atmaya devam ediyorum . Hatta bugün başka isimlerle ve başka mail adresleri ile yazdım neden ödül vermiyorunuz diye . Bakalım 6 hafta kala kararları değişecek mi ? Ulan araba (Mini Cooper) ödülü veren var , alo !

*Pepe deyince aklıma Metin gelir Fenerli . Bir de çocukken mahallede arkadaşımız olan adaşı . Brezilya asıllı Portekiz vatandaşı olanını Real Madrid 'in milyon euroları verip aldığını ve aynı adamın Türk Milli takımına attığı gol hafızamızda yer alırken update sözkonusu oldu ve veriler güncellendi . Dün geceki tekme ve yumruklarıyla elbette . Kramponların çivili kısmının ne kadar acıttığını bilenler kervanına Getafeli arkadaş da katılırken güzel bir come back seyrettik Real Madrid 'ten . İnsan biraz kardeşine çeker deyip geçelim bence ...

*Çok fazla ön plana çıkmasa da Fuat Akdağ 'ı seviyorum , hatta sırf bu yüzden bile sevilmeyi hakediyor bu adam ...

*Bu akşam kaybetme kredisi kalmayan Ankaraspor karşısında Beşiktaş 'ın tur garanti dediği an işin yapısı değişti ancak yine de sonu şeker gibi oldu . (Bu cümlede kaç banka adı geçmiştir bilin bakalım)

*Cihangir Savoy Pastanesi 'nde simit içinde kaşarlı kavurmayı ısıttırın bir an önce ve sonra afiyetle yiyin anacığım allahaşkına . Dualarınızı alacağım emin olun ...

*Bursaspor ve Gaziantep eğer iyi yabancılar ile anlaşırlarsa önümüzdeki sene Kayseri ve Sivas ile birlikte 8 takımın korkunç bir mücadelesine tanık olacağız gibime geliyor . Ah keşke bir de güzel stadlara sahip olabilsek ...

*Bu hafta Fantezi Futbolda yine heyecan fırtınası var . Hacettepe kiminle oynarsa rakip oyuncuları alan arkadaşlarımız bakalım İBB takımına güvenebilecekler mi ? Alex , Tabata ve Romaschenko sakat . Trabzon ve Beşiktaş deplasmanda , Fenerbahçe 'den alınacak oyuncu yok . Galatasaray zaten karmakarışık . İsabetli tercihlerin yıldızı kim olacak hep beraber göreceğiz .

*Kaçıcı dalga bana vuracak bakalım bu Ergenekon 'da ? Kezzap atıp Bergenekon diyeceğim ama çok fena olacak ...

*Site hafta sonu kapalı . Arkadaş düğünü ve deplasman yolları . Eğer 3 puanla dönersek 3 Mayıs gününe daha iyimser bakarım . Ancak zordan bir ötesi diyorum , çok zor !

*İyi geceler Türkiye , her nerede ne yaşanıyor ve ne cephanelikler çıkıyorsa ...

Hiç yorum yok: