29 Nisan 2009 Çarşamba

Kısa Kısa ...


* Dün akşam ikinci yarısında açabildim Barcelona maçını . İlk gözüme çarpan hala sıfır sıfır olmasıydı . Bu takımın karşılaşmalarında ilk bakılacak yer skor tabelası . Ben 3-0 diyordum , garipsedim . Başladığı gibi bitmiş , bense uyumuşum .

* Sivasspor şampiyon olursa Bursaspor bundan ne kazanıyor anlamış değilim . Ya da Eskişehir , Kayseri veya Konya . Neden bir takımın taraftarı başka bir takımı destekler vaziyette davranır ? Nedir plaka dakikalarında bağırış çağırış ? Eskişehir seyircileri Sivas diye bağırınca ne kadar ezikleştiklerinin niçin farkına varmazlar ? Ben mesela Beşiktaş şampiyon olmazsa Sivas şampiyon olsun istemem ya da Galatasaray 'ı da istemem . Fenerbahçe 'yi hiç istemem . Kimi mi isterim ? Lig tescil edilmesin tekrar edilsin isterim . Banane biz olamazsak kim olmuş , olmamış !

* Selçuk Dereli 'yi alkışlayan taraftar da gördüm ya artık hiç bir şeye şaşırmayacağım ...

* Lig Tv fantezi futbol servisi hala sezon sonu ödülünü açıklamadı . Sabırsızlıkla ve merakla bekliyoruz .

* Kaleci Yaşar şu 8-0 'dan ne ekmek yedi be kardeşim ! Ntvspor 'da şu an yine konuk beyefendi . 20 sene sonra Hakan Arıkan 'ı mı seyredeceğiz acaba sabah akşam ?

* Iphone kullanan var mı bilmiyorum ama parası olan kaçırmasın diyorum . Aşmış , bitirmiş , teknolojinin kulağına suyu kaçırmış ...

* Yeşilköy Çiroz halısahasında ön çarpraz bağlarım koptu . Arkadaşlarımın burnu , kolu ve bacağı kırıldı . Kötü anılarımın tek rengi yeşildir .

* Yusuf Şimşek ... Ne güzel bir isim soyadı bu hafta için . Attığı çalımlarla kırmızı şimşeklere çaktı , haftaya Fener 'e de yusuf yusuf dedirtti .

* Kaşarlı dürüm döner , dilli kaşarlı , kumru , atom , yeburger vs. kelimeleri size neyi anlatıyor bilmem ama her gittiğimde herşeyi yemek isteği uyandırıyor bende .

* Beyaz ve Erdal Özyağcılar 'ın reklamını daha ne kadar zorlayacaklar sabırsızlıkla bekliyorum . Deniz Akkaya değil Madonna dahi koysan olmayacak belli .

* 30 sene öncesinin kadınlarına karşı hiç bir zaman bir sevgi beslemedim yukarıdaki afet hariç . Ne zaman görsem durup uzun uzun bakıyorum bu Tanrı 'nın en güzel lütuflarından birine . Aynı zaman diliminde yaşasak bir Adriana Lima platonikliği duyabilirdim kendisine ancak ölüsevicilik bana göre değil . 6 ayak parmağı olduğu doğruysa zaten ilişkimiz başlamadan biterdi .

* Eskişehir ile Ankara 'nın en güzel şeyleri aynıymış , İstanbul 'a dönerken anladım .

* Fenerbahçe 'ye gönülden bağlı kimsenin üzerinde kırmızı görmüyorum , anlaşmışlar bu güzelliği rakiplerine bırakmışlar . Sarıyı tercih ediyorlar daha çok . Biz ise ne siyah ne de beyaz . Hakim bir renk yok tribünde . İsterimki bembeyaz olsun , tertemiz olsun ben ve benim gibiler . Zaten hayat yeterince siyah bırakalım sadece orada beyaz olalım . Farz-ı misal bu Pazar günü .

* Kazanırız dedim 2-0 , gol dakikasını 60 'dan sonra verdim ve isim bile belirttim ; Holosko & Tello . Sadece içimden geçen bu . Haketmezsek kazanmayalım zaten . Tek korkum son senelerdeki taraftarın kötü derbi performansları . İçilecek içki ve maç öncesi yorgunluk saha dışındaki heyecanı belirleyecek .

* Yıldırımlar buluşmuş Paper Moon 'da . Tezgahtar arkadaşlarını yanına almamışlar . Gücenirse indirim yapmaz , ona göre ! Herkese iyi hafta ortasıları ...

Hiç yorum yok: