1 Şubat 2010 Pazartesi

Pankart


Link 1
Link 2
Link 3
Link 4

Arkadaşlar ;

Pankart için kimlerden para topladım kimlerden toplamadım tam olarak hatırlamıyorum ama sonuçta hepimiz Beşiktaşlıyız . Onun için bu maili herkese gönderiyorum . Katkısı olan olmayan , emeği geçen geçmeyen tüm Beşiktaşlılara teşekkür ediyorum . Valiliklere kadar gidip izin alıp ama bir türlü stada sokamadığımız pankartımızı Cumartesi akşamı Akatlar'da Colaturca Arena’ya yakın bir yere genel kurul üyelerinin oy kullanmaya giden yol güzergahı üzerinde uygun bir yere astık . Biz taraftar olarak üzerimize düşeni yaptık . Dün yapılan genel kurul sonrası Yıldırım Demirören % 61’e % 39 üstünlükle 3 yıl daha Beşiktaşımızın başkanı olmuştur . Camiamıza hayırlı uğurlu olsun .

Siyah beyaz
Ölüm yaşam ...

Ertunç Gün

1 yorum:

besiktAsiruh dedi ki...

Abi inan yazasım geliyor kendi blogumda yazamıyorum. Ben utanıyorum bu durumdan. Olmaz olsun böyle kongre üyeleri.